Show simple item record

dc.contributor.advisorKaņepēja, Ruta Ināraen_US
dc.contributor.authorRadziņa-Paulovska, Sarmīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:56Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24360en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11203
dc.description.abstractDarba autors: Sarmīte Radziņa – Paulovska Darba tēma: Paškontroles iemaņu veidošanas iespējas 4 – 5 gadīgiem bērniem Darba zinātniskais vadītājs: profesore Dr.paed. Ruta Ināra Kaņepēja Maģistra darbā izzināta 4 – 5 gadu vecu bērnu personības attīstība un paškontroles iemaņu veidošanās iezīmes. Darba mērķis ir izpētīt 4 – 5 gadīgu bērnu paškontroles iemaņu veidošanos. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmās nodaļas mērķis ir izpētīt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par bērna personības attīstības un 4 – 5 gadīgu bērnu psihofizioloģiskās attīstības nozīmi paškontroles iemaņu attīstībā. Otrās nodaļas mērķis ir izpētīt paškontroles un sociālo prasmju attīstību pirmsskolas pedagoģiskajā procesā un paškontroles iemaņu saikni ar 4 – 5 gadīgu bērnu sociālo prasmju attīstības īpatnībām. Trešajā nodaļā ir analizētas aktivitātes bērna paškontroles iemaņu attīstīšanai un kontrolkaršu ietekme uz bērna paškontroles iemaņu veidošanos. Atspoguļota bērnu paškontroles iemaņu izaugsme, veicot prakten_US
dc.description.abstractThe author: Sarmīte Radziņa - Paulovska The theme: Self control skills development opportunities of 4 – 5 year old children Scientific leader: prof.Dr.paed. Ruta Ināra Kaņepēja Master's thesis explored 4-5 year old children's personal development and self control skills formation characteristics. The goal is to explore the 4-5 year old children's self-control skills formation. The work consists of three chapters. The first chapter is to explore the pedagogical and psychological literature on the child's personality development and 4 - 5 year old children's psycho-physiological importance of developing the skills of self development. The second chapter's goal is to explore self-control and social skills of preschool educational process and self control skills in link with the 4-5 year old children's social skills development characteristics. The third chapter analyzes the activities of the child's self-control skills development and the impact of check-lists on the child's self-controen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePaškontroles iemaņu veidošanas iespējas 4-5 gadīgiem bērniemen_US
dc.title.alternativeSelf control skills development opportunities of 4-5 year old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record