Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Mārīteen_US
dc.contributor.authorJanuša, Aldaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:57Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:57Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other24829en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11214
dc.description.abstractDiplomdarba temats ir „ Vizmas Belševicas atmiņu grāmatas „Bille” vērtīborientējoša apguve 7. klasē”. Izvirzītais diplomdarba mērķis īstenots 5 nodaļās. 1. nodaļā tiek noskaidrota vērtīborientējošas sadarbības nozīme literatūras mācībās un svarīgākie principi, kurus nepieciešams ievērot sadarbības procesā. 2. nodaļā ieskicētas V. Belševicas daiļradē apliecinātās vērtības, kas varētu būt nozīmīgas lasītājam. 3. nodaļā atklāts skolotāja sagatavošanās darbs, lai vērtīborientēta sadarbība literatūras mācībās būtu mērķtiecīga. 4. nodaļā modelēta stundu norise vērtīborientējošā aspektā, kas veicinātu pakāpenisku skolēnu garīgās pasaules bagātināšanos, apgūstot V. Belševicas daiļradi. 5. nodaļā analizēti un izvērtēti vērtīborientētās sadarbības rezultāti. Nozīmīgais secinājums – pakāpeniski apgūstot V. Belševicas daiļradi vērtīborientējošā aspektā, iespējama skolēnu vērtību aktualizācija, garīgās pasaules bagātināšana.en_US
dc.description.abstractThe theme of the diploma paper is „ The value – oriented acquisetion of V. Belsevica’s book of memoirs „Bille” in grade 7. ” The aim of the paper is implemeted in its five chapters. The first chapter deals with the importance of value centered co – operation in the studies of literature as well as the basic principles to be observed in the process of co – operation. The second chapter describes the values testified by the creative work of Vizma Belsevica which could be essential to the reader. The third chapter reveals the teacher’s preparatory work to make the value – centered co – operation purposeful in the studies of literature. The fourth chapter provides models of value – centered lessons which would promote a gradual enriching of pupil’s mental world by acyuiring the creative work of Vizma Belsevica. The fifth shapter deals with the analysis and the evalution of the results of value – centered cooperation The main conclusion – by gradual mastery of the creative work of Vizma Belsevica in a value – centered aspect, the facilitation of the pupil’s values as well as the refinement of their spiritual world is possible.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVizmas Belševicas atmiņu grāmatas "Bille" vērtīborientējoša apguve 7.klasē.en_US
dc.title.alternativeValue-oriented acquisition of V.Belševica's book of memoirs "Bille" in Grade 7.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record