Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Evijaen_US
dc.contributor.authorBurkova, Arinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:00Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:00Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26268en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11239
dc.description.abstractDiplomdarbā aplūkota radošo uzdevumu izmantošana pieaugušo audzēkņu runas prasmju attīstīšanai. Runas prasme tiek atzīta par vienu no svarīgakam prasmem valodas zināšanā. Skolēni, kas apgūst svešvalodas bieži uzskata runāšanu kā vissvarīgako prasmi, ko viņi var apgūt mācoties svešvalodu. Ņemot vērā arvien plašāku sadarbības izplatību Eiropā un konsultāciju nepieciešamību no pirmavotiem, aizvien vairāk profesionāļu sāk mācīties svešvalodas, īpaši angļu, jo tā ir viena no galvenajām lietišķās komunikācijas valodām. Pētījums tika veikts balstoties uz atsevišķa gadījuma petījumu valodu centā “Pygmalion” laikā no 2008. gada janvāra līdz martam. Datu ieguvei tika izmantotas šādas metodes – novērojums un anketešana. Darbā ir raksturotas iespējas, kā uzlabot svešvalodas nodarbības, koncentrējoties uz radošo uzdevumu pielietošanu nodarbībās, kā uz potenciālo veidu, lai palīdzētu pieaugušajiem audzēkņiem pārvarēt aiztures faktorus un atklāt viņu spējas. Praktiskās daļas pamats tiek orientēts uz radošo uzdevumu izmantošanu pieaugušo audzēkņu angļu valodas kā svešvalodas runas prasmju attīstīšanas pamatlīmenī. Praktiskā daļa pierāda, ka radošo uzdevumu izmantošana svešvalodas nodarbības attīsta pieaugušo audzēkņu runas prasmi pamatlīmenī, ja mācību process ietver radošos uzdevumus, kas ir orientēti uz audzēkņu vajadzībām, ir kontekstuāli pamatoti un ietver audzēkņu runas prasmju izmantošanu.en_US
dc.description.abstractThe Diploma Paper discusses the use of creative activities for developing speaking skills of adult learners. Speaking skill is regarded to be one of the basis measures of knowing a language, and foreign language learners often find speaking the most important skill they can acquire in foreign language learning.Taking into account widely spread European cooperation and the standards application in the original, an increasingly large number of professional start studying the foreign language, in particular English as one of the main languages of communication in business. The present research is conducted on the basis of a case study, which examines a case of teaching speaking skills to adults through creative activities in Language Centre “Pygmalion” in the period from January till March 2008. The data were collected through observations and questionnaires. The Paper examines the possibilities of facilitating the foreign language studies of adult learners, focusing on the application of creative activities in the classroom as a potential way of helping adult learners overcome inhibitions, reveal their potential. A case study was conducted on the use of creative activities in the process of teaching English as a foreign language to adult learners at elementary level. The case study proved that the involvement of creative activities in the foreign language study process facilitated the development of the speaking skills if the study process included a variety of creative activities that were focused on learners’ needs, were context – based and involved the use of learners’ communicative skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRadošie uzdevumi pieaugušo runāšanas prasmju attīstībai angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeCreative Activities for Developing Speaking Skills of Adult Learners in English Classesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record