Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ināraen_US
dc.contributor.authorLaizāne, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:02Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:02Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26727en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11250
dc.description.abstractŠī maģistra darba galvenais uzsvars ir likts uz verbālās saskarsmes attīstību, izmantojot interaktīvās mācību metodes, tādas kā darbs grupās, diskusijas un lomu spēles angļu valodas stundās. Maģistra darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas, rekomendācijām un pielikumiem. Maģistra darba pētījums tika veikts vienā no Rīgas licejiem, 9.A klasē. Pētījums sastāv no septiņām stundām, kuru laikā pamatskolēni attīstīja verbālo saskarsmi, izmantojot interaktīvās mācību metodes; skolēnu aptaujas, kuras mērķis bija uzzināt vai pamatskolēniem patika interaktīvās mācību metodes un vai viņi attīstīja verbālo saskarsmi angļu valodas stundās; aptaujas skolotājiem, lai noskaidrotu vai skolotājas izmanto interaktīvās mācību metodes mācību procesā; un, beidzot, vēl vienas aptaujas, kurā tiek piedāvāti V. Rjahovska izstrādātie jautājumi, un, kuras mērķis ir uzzināt, kāds katrs skolotājs ir saskarsmē. Pētījuma secinājumi ir šādi, ka pamatskolēniem patika interaktīvās mācību metodes (grupu darbs, diskusija un lomu spēle) tāpēc, ka tās ir aizraujošas un interesantas. Vairākums pamatskolēnu atzina, ka verbālā saskarsme tiek attīstīta interaktīvo mācību aktivitātēs un ļoti daudz var uzzināt viens no otra. Maģistra darba autore arī noskaidroja, ka interaktīvās mācību metodes tiek izmantotas gan pirmsskolā (vairāk izmanto lomu spēles un pāru darbu), gan vidusskolā (galvenokārt grupu darbs un pāru darbs). Noskaidrojās, ka pirmsskolu un vispārizglītojošo mācību iestāžu skolotājas saskarsmē ir visai komunikablas un ziņkārīgas. Un tas nozīmē, ka skolotāju saskarsme ir laba ne tikai starp skolotājiem, bet arī ar skolēniem un to vecākiem.en_US
dc.description.abstractThe main emphasis of this Master Paper is put on development of verbal communication while using the interactive methods such as group work, discussion and role - play in the lessons of English. The Master Paper consists of the theoretical part, research, recommendations and appendixes. The research of the Master Paper was carried out in one of Riga lyceums, in 9 A form. The research consisted of seven lessons during which primary school’s pupils developed verbal communication while using interactive methods; observations of four other lessons were carried out where the pupils’ verbal communication was observed; the pupils’ questionnaire was worked out in order to find out whether the pupils enjoyed the interactive methods in the lessons of English and if their verbal communication was developed while using them; the questionnaire for nursery and secondary schools’ teachers was drafted to discover whether they use the interactive methods in the learning process; and, finally, the test which contained V. Rjahovska questions, was given to the nursery and secondary schools’ teachers in order to learn their communication in the learning process. The results of the research showed that pupils enjoyed the interactive methods (group work, discussion and role-play) because they found them very fascinating and exciting. The majority of pupils declared that the verbal communication is developed while using the interactive methods and they can learn a lot of information from each other. The author of the Master Paper also learnt that the interactive methods are used at nursery schools (mainly role-play and pair work) and at secondary schools (mostly group work and pair work). It also was found out that the teachers at nursery and secondary schools are rather communicative, curious to learn something new, talkative and willing to express their point of view on particular subject. And it means that teachers’ communication is good not only among the teachers, but also it is good with pupils and their parents.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleInteraktīvo mācību metožu izmantošana verbālās saskarsmes veicināšanai pamatskolēniemen_US
dc.title.alternativeThe Use of Interactive Methods for the Verbal Communication Facilitation for Teenagersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record