Show simple item record

dc.contributor.advisorKaņepēja, Ruta Ināraen_US
dc.contributor.authorStafecka, Gunitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:02Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:02Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27034en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11255
dc.description.abstractTēma : „Literāro darbu ietekme lasītprasmes veicināšanā 5-6.g.v.bērniem.” Diplomdarba autore: Gunita Stafecka. Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. prof. Ruta Ināra Kaņepēja. Diplomdarba apjoms: 78.lpp.; 32.avoti; 10.pielikumi; Pētījuma mērķis: Apzināt literāro darbu ietekmi uz lasītmācīšanās procesu. Diplomdarba teorētisko pamatu veido pedagoģiski psiholoģiskās atziņas, kas balstās uz ārzemju (J.H.Pestalocija, R.Šteinera, Ļ.Vigotska u.c.), gan Latvijas pedagogu un psihologu (V.Zelmeņa, A.Vorobjova, R.I.Kaņepējas u.c.) teorētiskajām atziņām par sekmīgas lasītprasmes nosacījumiem. Galvenie jautājumi, kas analizēti teorētiskajā daļā ir lasītprasmes veicinošo faktoru būtība, lasītprasmes veidošanās procesā pirmsskolā, kā arī literāro darbu ietekme uz bērnu attīstību. Praktiskajā daļā tika veikts pētījums Rīgas X PII, izmantojot šādas metodes – literatūras izpēte, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, pedagoģiskā novērošana. Pētījuma hipotēze: ja lasītprasmes veidošanās procesā izmantosim literāros darbus, tad bērni lasīšanu apgūs „rotaļājoties,” apstiprinājusies.en_US
dc.description.abstractThe title of the paper: “Effect of the literary working front 5-6 age children on the reading know – how facilitation.” The author of the paper: Gunita Stafecka. Paper’s supervisor : Dr. paed. prof. R.I.Kanepeja. Paper’s content: 78.foliage; 32.source; 10.addition; Research’s purpose. Knowingly of the literary working effect to the reading learning process. Theoretic foundation of the graduation work formative – appreciation of pedagogic and psychological, what to hold up of oversea (J.H.Pestalocija, R.Steinera, L.Vigotska and other), ever Latvia pedagogue and psychological (V.Zelmena, A.Vorobjova, R.I.Kanepejas and other) theoretic appreciative about conditional of the successful reading know – how. Governing questions, what analyze theoretic holding it is reading know – how promotional factors substance, in the reading know – how pollution process to the preschool as well as literary working effect to the children development. Practice holding was perform research in Riga X kindergarten, utilization thus method – literature study, pedagogical pilot activities, pedagogical observation. Hypothesis of the research: “if read know – how process hold up of the literary working, then children acquirement to get up playing,” it is attenuation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLiterāro darbu ietekme lasītprasmes veicināšanā 5-6 g.v. bērniemen_US
dc.title.alternativeThe influence of literary works on promoting the reading skill of 5-6 years old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record