Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Inetaen_US
dc.contributor.authorŠaškina, Svetlanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:03Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:03Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27091en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11259
dc.description.abstractDarba nosaukums: Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstības sekmēšana Darba autore: Svetlana Šaškina. Zinātniskā vadītāja: Mag. paed. Ieta Aizporiete. Darba saturs: 63 lpp. , 5 tabulas, 2 diagrammas, 3 pielikumi, analizēts 41 literatūras avots. Pētījuma mērķis: Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz Ļ. Vigotska, J. Komenska, Ž.Ž. Russo, M.Montesori, D.Lieģenieces, A.Ādlera, D.Elkoņina un citu autoru atziņām. Teorētiskajā daļā analizēti tādi jautājumi, kā atmiņas veidi un procesi, jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas īpatnības, atmiņas nozīmē jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu psihiskajā attīstībā. Pētījuma praktiskajā daļā iegūto rezultātu analīze palīdzēja izdarīt secinājumus par to, ka ir nepieciešama turpmāka atmiņas attīstīšanas metodikas pilnveidošana tieši jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem. Darbā sniegts metodiskais materiāls, kuru iespējams izmantot nodarbībās atmiņas attīstībai pirmsskolas izglītības iestāžu jaunākajās grupās.en_US
dc.description.abstractAnotation Title: YOUNGER PRESCHOOL AGE OF CHILDREN’S MEMORY DEVELOPMENT TO FURTHER. Author: Svetlana Šaškina. Scientific assistant: Mag. Paed. Ineta Aizporiete. Contents of work: 63 pages, 5 statistical table, 2 drawing, 3 addition, analyzed 41 literature derivation. Purpose of research: Theoretical part of the research is based on the conclusions of L.Vigotsk, J.Komensk, Zh.Zh.Russo, M.Montesour, D.Liegheniec, A. Adler, D.Elkonin and other authors conclusions. In the theoretical part analyses such questions as forms of memory and processes, peculiarities of children’s memory in an early pre-school age, significance of memory in the mental development of children in an early pre-school age. The exceeded results of the practical part of the research help to conclude that there is necessity to improve further the methods of development the children’s memory just in their early pre-school age. This research work give the methodical material which is possible to use in the studies on development the children’s memory in the juniour groups of the pre-school educational institution.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstības sekmēšanaen_US
dc.title.alternativeFacilitating the development of junior preschool age children's memoryen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record