5-6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veidošanās pirmsskolas izglītības iestādēs
Автор
Stepiņa, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba nosaukums: „5-6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veidošanās pirmsskolas izglītības iestādēs”
Pētījuma autors: Anita Stepiņa
Pētījuma mērķis: Izpētīt 5-6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veidošanos Lielvārdes novada pirmsskolas izglītības iestādēs.
Maģistra darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 57 vienībām, astoņiem pielikumiem.
Darba apjoms: 94 lapaspuses, 16 attēli, 3 tabulas.
Pirmajā nodaļā teorētiski analizēta sadarbības prasmju būtība un veidošanās.
Otrajā nodaļā aprakstīts 5-6 gadus vecu bērnu vecumposms.
Trešajā nodaļā analizēta 5-6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veidošanās sekmēšanas mūsdienu pieredze.
Ceturtajā nodaļā aprakstīta 5-6 gadus vecu bērnu eksperimentāla pārbaude.
Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze, ka 5-6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmes veidosies, ja mācību un audzināšanas procesā tiks pakāpeniski pilnveidotas bērnu saskarsmes un komunikācijas prasmes un veidota attieksmju pieredze.
Atslēgvārdi: 5-6 gadus veci bērni, sadarbības prasmes. The title of Master Paper: "5-6 years old children's cooperative skills formation in preschool education"
The Author of the research: Anita Stepiņa
The Aim of the research: To explore formation of cooperative skills for 5-6 year old children's in Lielvārdes district preschool education.
Master's Paper consists of an introduction, four chapters, conclusion, references and sources with a list of 57 units, eight appendices.
Amount of work: 94 pages, 16 images, 3 tables.
In the first chapter the formation and the essence of cooperative skills are theoretically analyzed.
The second chapter describes 5-6 years old children’s age period.
The third chapter analyzes the modern experience of the promotion of 5-6 year old children's cooperative skills formation.
In the fourth chapter an experimental testing of 5-6 year old children are described.
During the research confirmed the hypothesis that the 5-6 year old children cooperative skills will develop if in the training and education process the children's communicative and cooperative skills will be gradually improved and the experience of an attitude will be developed.
Keywords: 5-6 years old children, cooperative skills.