Salvešu aplikācijas tehnikas izmantošanas iespējas šūšanas apguvē mājturībā un tehnoloģijās 7. klasē
Author
Afuksenidi, Dina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šelvaha, Lolita
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs „Salvešu aplikācijas tehnikas izmantošanas iespējas šūšanas apguvē mājturībā un tehnoloģijās 7. klasē” ir izstrādāts ar mērķi izveidot un realizēt mācību saturu tēmai „Šūšana un salvešu aplikācijas”, uzskati, darbu vērtēšanas sistēmu 7.klasei un aprobēt to praksē.
Diplomdarbā apkopota informācija par šūšanas vēsturiskajiem datiem, dāvanu maisiņu, iepirkumu somu un mugursomu šūšanu, salvešu aplikācijas tehnikas vēsturi un pielietošanu. Pamatojoties uz literatūras avotu, normatīvo dokumentu izpēti un ievērojot pusaudžu vecumposma īpatnības ir izstrādāts mācību saturs. Tēmas apguvei izstrādāts stundu tematiskais plāns, īpaša uzmanība vērsta uz uzskates un vērtēšanas sistēmas un kritēriju izveidi.
Diplomdarbā atspoguļota pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, realizējot tēmu „Šūšana un salvešu aplikācijas” praksē. Veikta aprobācijas analīze. The Diploma paper “ Napkin appliqué technique learning opportunities using sewing at the lessons of home economics and technologies in Grade 7” has been designed to develop and implement academic content in "Sewing and napkin applications “ at the lessons of home economics and technologies in grade 7 and approval of the practice.
The information about historical data of sewing, gift, shopping bags backpack sewing, napkin appliqué techniques history and uses has been summarized in the Diploma paper. Based on the literature, regulatory documents, and research with teen-age peculiarities learning content has been developed. A thematic plan for the theme acquisition particularly accenting evaluation criteria developing has been developed. In this theme a thematic plan of learning hours has been elaborated with the attention focused on visual development and evaluation system and criteria developing.
The present diploma paper displays pedagogical experiment, realizing the theme “Sewing and napkin applications” in practice. The approbation analyzes has been done.