Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baibaen_US
dc.contributor.authorOzola, Gundegaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:07Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:07Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29245en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11290
dc.description.abstractAutores izvēlētā tēma „Jaunāko klašu skolēnu pozitīvas savstarpējās saskarsmes veicināšana klases stundās” ir aktuāla, jo skolai kā mācību iestādei ir maksimāli jāiesaistās ne tikai skolēna akadēmiskā apmācībā ,bet arī pilnvērtīgā sabiedrības locekļa attīstībā. Darba mērķis ir izzināt jaunāko klašu skolēnu pozitīvas saskarsmes veicināšanas iespējas klases stundās. Pirmajā nodaļā autore izanalizē pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par saskarsmi, tās veidiem un funkcijām. Otrajā nodaļā autore raksturo jaunāko klašu vecuma skolēnu pozitīvas savstarpējās saskarsmes īpatnības, to veicinošie un kavējošie faktori. Trešajā nodaļā ir tiek izstrādāts, veikts un aprakstīts praktiskais darbs klases stundās ar jaunāko klašu skolēniem pozitīvas savstarpējās saskarsmes veicināšanai. Darbs sastāv no 56 lapaspusēm, tajā ir 4 tabulas, 12 attēli un 11 pielikumi. Literatūras sarakstā minēti 26 avoti. Atslēgvārdi: pozitīva saskarsme, sākumskolas skolēni, klases stunda.en_US
dc.description.abstractThe author's chosen theme “The promotion of positive interaction between young pupil in class”, has been necessary, because the school as an educational institution is the most involved in the student's academic training, and also a full-fledged member of the society building. The goal is to explore the youngest pupils opportunities to promote positive interaction in class lessons. In the first chapter the author analyze the pedagogical and psychological literature about interaction, their forms and functions. In the second chapter the author describes junior age pupil`s positive interpersonal characteristics of the incentives and disincentives. In the third chapter is designed, made and described the practical work in class lessons with younger students to promote positive interpersonal communication. The work consists of 56 pages, there are 4 tables, 12 figures and 11 additions. The list of literature referred 26 sources. Keywords: positive interaction, primary school pupils, the class lesson.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleJaunāko klašu skolēnu pozitīvas savstarpējās saskarsmes veicināšana klases stundāsen_US
dc.title.alternativeThe promotion of positive interaction betweenb young pupil in classen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record