Show simple item record

dc.contributor.advisorLeitāns, Jurisen_US
dc.contributor.authorLočmele, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:12Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:12Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31317en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11330
dc.description.abstractDiplomdarbs: Mācību saturs tēmai „Kombinētie tekstildarbi” 9. klasē mājturībā un tehnoloģijās sastāv no ievada, trijām daļām, nobeiguma, avotu saraksta un pielikumiem. Darba ievadā aprakstīts un pamatota tēmas aktualitāte, aprakstīts darba mērķis, veicamie uzdevumi, pētniecības metodes un pētījuma bāze. Darba pirmajā daļā apkopoti pedagogu un psihologu viedokļi par pētāmo problēmu, kā arī veikta stundās piemērotu metožu un mācību organizācijas formu izpēte. Otrajā daļā apkopota informācija par kombinētajiem darbiem tērpu vēsturē un mūsdienu modē, izstrādāts tematiskais plāns, izvirzītie mācību mērķi un uzdevumi. Trešajā daļā atspoguļots izstrādātā mācību plāna aprobācijas process, iegūtie rezultāti. Darba nobeigumā ir secinājumi, kas radušies tēmas izpētes gaitā un ieteikumi turpmākā darba sekmēšanai. Atslēgvārdi: kombinētie tekstildarbi, tekstiltehnikas, tērpu vēsture, ziedi.en_US
dc.description.abstractDiploma work: Educational content for theme „Combined textile works” 9th grade in household and technologies component of introduction, three parts, ending, list of source and appendixes. In the introduction there’s described and justified theme’s urgency, described objective of the work, doable tasks, and research technique and research basis. In the first part of work there’s gathered teachers’ and psychologists’ opinions of researchable problem, and also done suitable methods’ and educational organization forms’ study of the lessons. In the second part there’s summarized information about combined works in the history of dress and nowadays fashion, made thematic plot, salient aims and tasks of the education. The third part represents approbation process of developed plot of the education, acquired results. The ending unfolds conclusions that have risen up in the time of the research of the theme and suggestions for further work. Keywords: combined textile works, textile techniques, history of the dress, flowers.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību saturs tēmai "Kombinētie tekstildarbi" mājturībā un tehnoloģijās 9. klasēen_US
dc.title.alternativeThe teaching/learning content for the theme "Combined textile works" in Grade 9 at home economics and techologies lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record