Показать сокращенную информацию
Iecietības veicināšana kristīgajā mācībā sākumskolā
dc.contributor.advisor | Rubene, Zanda | en_US |
dc.contributor.author | Vaišļa, Evita | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:22:13Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:22:13Z | |
dc.date.issued | 2008 | en_US |
dc.identifier.other | 31432 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11336 | |
dc.description.abstract | Evitas Šilovas pētījumā tiek analizēta kristīgā mācība kā iecietības veicinātāja sākumskolā. Pētījuma teorētiskajā daĜā, pamatojoties uz I. Plotnieka, G. Svences, I. Puškareva, Dz. Meikšānes, V. V. Klīves, A. Milta, Ž. Piažē, A. Vorobjova, S. Lasmanes, A. RubeĦa, D. Lieăenieces, A. Oksenberg Rorty atziĦām, darba autore analizē iecietības jēdzienu, sākumskolas skolēnu vecumposma īpatnības. Pētījuma empīriskajā daĜā darba autore analizē, kā kristīgā mācība veicina iecietību skolēnu starpā sākumskolā. Šajā darba daĜā autore pielieto pētījuma metodes: strukturēto interviju, dokumentu analīzi. Pētījumu rezultātā, darba autore secina, ka kristīgā mācība veicina iecietību, atklājot bērniem iecietības paraugu – Jēzu, par kura dzīvi tiek runāts kristīgajā mācībā. Atslēgvārdi: iecietība, sākumskolas skolēns, kristīgā mācība, iecietības veicināšana, dokumentu analīze, strukturētā intervija. | en_US |
dc.description.abstract | In the research of Evita Šilova Christian lessons as means of promotion of tolerance in the primary school are analyzed. In the theoretical part of the research, which is based on the theory of I. Plotnieka, G. Svences, I. Puškareva, Dz. Meikšānes, V. V. Klīves, A. Milta, Ž. Piažē, A. Vorobjova, S. Lasmanes, A. RubeĦa, D. Lieăenieces, A. Oksenberg Rorty, the author analyses the concept of tolerance, and the age peculiarities of the primary school students. In the empirical part of the research the author analyses how Christianity lessons promote tolerance among students in the primary school. In this part, the author uses the following research methods: interview and analysis of documents. As a result of the research, the author of the paper can conclude that Christianity lessons promote tolerance by showing the example of it – Jesus, whose life is described in the Christianity lessons. Key words: tolerance, primary school student, Christian lessons, promotion of tolerance, analysis of documents, structured interview. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Iecietības veicināšana kristīgajā mācībā sākumskolā | en_US |
dc.title.alternative | Promotion of tolerance at the Christian lessons in junior primary school | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.