Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baibaen_US
dc.contributor.authorJeškina, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:14Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other31514en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11340
dc.description.abstractTā kā līdz šim nav veikts pētījums par Rencēnu skolas vēsturi, bakalaura darba izvēlētā tēma ir „Rencēnu skolas vēsture no 18. gadsimta līdz mūsdienām”. Darba autore ir pētījusi, aprakstījusi un analizējusi skolas vēsturi, tās attīstību un darbību dažādos laika posmos, jo skolas un pedagoģiskās domas attīstībai ir cieša saikne ar attiecīgā laika posma tautas vēsturi. Darba mērķis ir izzināt un apkopot savāktos materiālus par skolas vēsturisko attīstību, kā arī tās darba virzieniem. Kā pētīšanas metodes darbā izmantotas literatūras un avotu analīze un atmiņu pierakstu analīze. Lai veiktu pētījumu, tika studēta pedagoģiskā literatūra, apkopoti un analizēti skolas novadpētniecības muzeja, Valmieras zonālā Valsts arhīva materiāli, rajona laikrakstu publikācijas un atmiņu pieraksti. Darbā izveidotas 4 nodaļas, un katra no tām atspoguļo konkrētu vēstures posmu. Nobeigumā izteikti secinājumi, kas izriet no pētījuma.en_US
dc.description.abstractBecause until now nobody hasn’t done research about history of the school Renceni, the theme of bachelor’s paper is „The history of the school Renceni from the 18th century until nowadays”. The authoress of this paper has explored, described and analysed the history of this school, it’s development and activities in different periods of time because the development of the school and pedagogical idea has close contact with the national history of the corresponding temporal periods. The aim of this paper is to find out and to summarize collected materials about the development of the school history as well as it’s way of work. In this pater there are used analyses of source and literature and analyses of memory and notes. To do this research, I have studied the literature of pedagogic, I have summarized and analysed the materials of Valmiera’s zonal state archieve and local history museum of the school, publications of regional newspaper and notes of memory. In this paper there are organized 4 chapters and each of them reflects a particular historical period. At the end of this paper there are stated conclusions that result from this research.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRencēnu skolas vēsture no 18.gs. līdz mūsdienāmen_US
dc.title.alternativeHistory of Rencēni school from 18th century till nowadaysen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record