Show simple item record

dc.contributor.advisorLiepiņa, Ingaen_US
dc.contributor.authorDāvida-Kozlova, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:14Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other31531en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11342
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums: Rotaļa kā saskarsmes prasmju veicinātāja 5 – 6 gadus vecu bērnu attīstībā. Autore: Aija Dāvida – Kozlova Darba zinātniskā: vadītāja: Mag.paed. Inga Liepiņa Darba apjoms: 64 lpp., 4 tabulas,18 attēli, 31literatūras avoti, 1 pielikums. Pētījuma mērķis: izvērtēt rotaļas nozīmi saskarsmes prasmju veidošanā 5 – 6 gadus veciem bērniem. Atslēgas vārdi: saskarsme, rotaļa, attīstība, pirmsskola. Teorētiskajā daļā tiek analizēta pedagoģiski psiholoģiskā literatūra, kas saistīta ar bērnu saskarsmes prasmju īpatnībām pirmsskolas izglītības iestādē, 5 – 6 gadus vecu bērnu vecumposma attīstības īpatnībām. Diplomdarba izstrādes gaitā tika analizētas Eriksona E., Dzintares D., Lieģenieces D., Omārovas S., , Svences G., Veica V., , Bošas R., Vorobjova A., Bošas R., un citu autoru pedagoģiskās un psiholoģiskās atziņas par saskarsmes prasmju īpatnībām, par rotaļas ietekmi uz saskarsmes prasmju veicināšanu un attīstību 5 – 6 gadus veciem bērniem. Darba praktiskajā daļā atspoguļoti izstrādātā rotaļu kompleksa aprobācijas rezultāti,en_US
dc.description.abstractTitle of the Paper: Games as a Means of Facilitating Development of Communication Skills of 5 – 6 Years Old Children Author: Aija Dāvida – Kozlova Research Supervisor: Mag. Paed. Inga Liepiņa Volume: 64 pp., 4 tables, 18 pictures, 31 reference sources, 1annexe Aim of the Research: To assess the importance of games in developing communication skills of 5 – 6 years old children Key Words: communication, game, development, pre-school nursery school In the theoretical part the author analyses pedagogical and psychological literature pertaining to peculiarities of children’s communication skills in pre-school educational institutions and developmental peculiarities of the children of the age group of 5 -6 years. In working on the present Paper the author has analysed pedagogical and psychological views of E.Eriksons, D.Dzintare, D.Lieģeniece, S.Omarova, G.Svence, V.Veics, R.Boša, A.Vorobjovs and other authors on the peculiarities of communication skills, on the impact of games on facilitating and developing communication skills of 5 – 6 years old children . In the practical part of the Paper the author presents the results of testing the proposed set of games and their impact on the communication among the children involved in the test groups.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRotaļa kā saskarsmes prasmju veicinātāja 5-6 gadu vecu bērnu attīstībāen_US
dc.title.alternativePlay as the promoter of interaction skills in the development of 5-6 years old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record