Show simple item record

dc.contributor.advisorRutka, Lūcijaen_US
dc.contributor.authorVanaga, Asjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:21Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:21Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33458en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11367
dc.description.abstractDarba autors: Asja Vanaga Darba tēma: 4-5 gadu vecu bērnu pašapziņas veidošanās audzināšanas procesā pirmsskolā Darba veids: Maģistra darbs Studiju programma: Pedagoģijas maģistrs (pirmsskola) Darba zinātniskais vadītājs: prof.Dr.psych.Lūcija Rutka Maģistra darbā aprakstīta 4-5 gadu vecu bērnu personības attīstība un svarīgākās pašapziņas veidošanās iezīmes šajā vecumā. Darba mērķis ir izpētīt bērna pašapziņas attīstību sekmējošos faktorus, kā arī pirmsskolas un bērnu vecāku sadarbības nozīmi audzināšanas procesā. Darbs sastāv no divām nodaļām. Pirmās nodaļas mērķis ir izpētīt teorētisko literatūru par 4-5 gadu vecu bērnu fiziskās, kognitīvās un psihosociālās attīstības nozīmi pašapziņas un „Es” tēla attīstībā. Otrā nodaļā ir analizēti bērna pašapziņu veicinoši vingrinājumi, to efektivitāte, un pirmsskolas audzināšanas procesa ietekme uz bērna pašapziņas veidošanos. Atspoguļota pozitīva bērnu pašapziņas dinamika, veicot praktiskos vingrinājumus. Darbs kopumā izklāstīts 74 lappusēs, tajā iekļautas 6 tabulas un 21 attēls. Darbā izmantoti 36 literatūras avoti un pievienoti 8 pielikumi. Atslēgas vārdi: pašapziņa, vidējais pirmsskolas vecums, audzināšana.en_US
dc.description.abstractThe author: Asja Vanaga The theme: Development of self-confidence in preschool of 4-5 years old children Kind of work: Master Studies: Pedagogy Master (preschool) Scientific leader: prof.Dr.psych.Lūcija Rutka Master's thesis describes the 4-5 year old children's personal development and self-esteem, the most important characteristics of this age. The goal is to explore the development of a child's self-esteem, as well as the importance of cooperation of preschool and parents in the educational process. The work consists of two chapters. The first chapter's objective is to explore the theoretical literature on the 4-5 year old children's physical, cognitive and psychosocial development of self-confidence and self-image. The second chapter examines the child's self-esteem-building exercises, their effectiveness, and preschool education in the process of impact on a child's self-esteem. Reflected in the positive dynamics of children's self-esteem through practical exercises. The work contains 74 pages, including 6 charts and 21 images. The work used 36 literature sources and added 8 annexes. Key words: self-confidence, the middle preschool age, education.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title4 - 5 gadu vecu bērnu pašapziņas veidošanās audzināšanas procesā pirmsskolāen_US
dc.title.alternativeDevelopment of self-confidence in preschool of 4 - 5 years old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record