Show simple item record

dc.contributor.advisorOzola, Antraen_US
dc.contributor.authorJevčenko, Kristinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:22Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:22Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33973en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11373
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir izpētīt starppriekšmetu saiknes īstenošanas iespējas starp informātikas un matemātikas priekšmetiem pamatskolā.Diplomdarbā tiek apskatīta starppriekšmetu saiknes īstenošanas problēmas aktualitāte, tās ietekme uz mācību procesu, ka arī tiek piedāvāti norādījumi, mācību metodes un paņēmieni starppriekšmetu saiknes veiksmīgai īstenošanai.Literatūras un citu informācijas avotu analīze, ka arī diplomdarba izstrādes ietvaros veiktais pētījums parādīja, ka starppriekšmetu saikne starp informātikas un matemātikas priekšmetiem palīdz optimizēt un uzlabot mācību procesu, attīsta skolēnu loģiski-matemātisko domāšanu un sekmē skolēnu motivāciju. Gan skolēni, gan abu priekšmetu skolotāji atbalsta starppriekšmetu saiknes īstenošanu informātikas stundās.en_US
dc.description.abstractThe aim of this diploma paper is to explore the implementation feasibility of cross-curricular connection between informatics and mathematics subjects during informatics subjects in primary school.In the diploma paper is viewedactuality of cross-curricular connection implementation problem and cross-curricular connections impact on the learning process. As well instructions, teaching methods and techniquesare offered in order to achieve successful implementation of cross-curricular connection.The analysis of literature and other sources of information,as well as diploma paper authors’ research showed that the cross-curricular connection between informatics and mathematics subjectshelps to optimize and improve the learning process; cross-curricular connection develops students’ logical-mathematical intelligence and encoencourages students' motivation. Pupils and teachers support the implementation of cross-curricular informatics lessons.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleStarppriekšmetu saiknes īstenošana starp informātikas un matemātikas priekšmetiem informātikas stundās pamatskolā.en_US
dc.title.alternativeImplementation of Cross-Curriculas Connection between Informatics and Matematics Subjects During Informatics Lessons in Primary School.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record