Show simple item record

dc.contributor.advisorŠelvaha, Lolitaen_US
dc.contributor.authorPaožole, Initaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:22Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:22Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other34239en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11379
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir balstoties uz teorētiskiem pētījumiem, izveidot mācību līdzekli 8. klasei tēmas „Šūšana” apguvei un aprobēt to praksē. Darba autore ir izpētījusi pedagoģiski psiholoģiskos nosacījumus mācību līdzekļa izveidei - izanalizējusi pieejamo literatūru par šūšanas tehnoloģijām, noskaidrojusi kādām prasībām jāatbilst mācību līdzeklim, izanalizējusi mājturības un tehnoloģiju reglamentējošos dokumentus, kā arī izpētījusi pusaudžu vecumposma īpatnības. Apkopojot visus šos nosacījumus ir izveidots mācību līdzeklis 8. klasei tēmas „Šūšana” apguvei. Teorija balstīta uz A. Kampuses, M. Marksas, G. Kalniņas, L. Šelvahas paustajām atziņām un pašas autores personiskās pieredzes. Darba ietvaros ir izveidoti arī darba vērtēšanas kritēriji un vērtēšanas plāns. Darba autore sava darbā izmantoja tādas empīriskas pētījuma metodes, kā anketēšana, pedagoģiskais novērojums, skolēnu praktiskās darbības izpēte un pārrunas. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka jaunais mācību līdzeklis ir palīdzējis skolniecēm labāk izprast svārku šūšanas tehnoloģiju. Darbs sastāv no 69 lappusēm, 50 attēliem, 16 tabulām un 2 pielikumiem.en_US
dc.description.abstractThe aim of diploma paper is to create a teaching aid on the theme „Sewing” for 8.grade, based on theoretical research, and to approbate it in the practice. The author has examined pedagogicaly psychological conditions in the process of preparation of this teaching aid , has analyzed the available literature about sewing technologies; has clarified the demands for the teaching aids; has analyzed the documents that regulate houskeeping and technologies; and also has studied peculiarity of teenagers behaviour. Summarizing all these conditions the teaching aid on the theme „Sewing” for 8.grade, has been created. Theory is based on A. Kampuse, M. Marksa, G. Kalnina, L. Selvaha expressed cognitions and author’s personal experience. In the terms of work evaluating criterias and assessment plan has been worked out. In her work the author has used such empirical study methods as survey, debates, pedagogical testimation and investigation.of student’s practical activity. As a result of research it has arrived at a conclusion that, the new teaching aid has helped the students to better understand the technology of skirt sewing. Bachelor paper consist of 69 pages, 50 pictures, 16 tables and 2 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību līdzekļa izveide tēmas „Šūšana” apguvei mājturībā un tehnoloģijās 8. klasēen_US
dc.title.alternativeDevelopment of the teaching material for the acquisition of the theme „Sewing” in home economics and technology lessons in Grade 8en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record