Show simple item record

dc.contributor.advisorGrīnfelds, Andrisen_US
dc.contributor.authorTarasovs, Marksen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:23Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:23Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34482en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11385
dc.description.abstractAutora mērķis šajā darbā ir pierādīt informātikas praktikuma nepieciešamību informātikas priekšmetā, kur darba uzdevumos tiek analizēti informātikas mācību priekšmeta standarti, analizēti mācību materiāli, kuri mūsdienās tiek izmantoti skolās, un, materiāli, pēc kuriem varētu vadīties, pasniedzot praktikuma darbus. Šajā darbā tiek apkopoti arī skolēnu un skolotāju viedokļi par informātikas praktikuma ieviešanu, kā arī darbā tiek piedāvāts izstrādāts izmainīts informātikas mācību programmas parauga prototips ar iekļautiem informātikas praktikuma darbiem. Darba tēma ir diezgan aktuāla, pateicoties straujajai skolēnu zināšanu attīstībai, paralēli informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstībai. Tajā pašā laikā, kad informātikas mācību priekšmeta standarts šādai attīstībai netiek līdzi. Pētījumā tiek izmantotas kvantitatīvās pētījumu metodes – anketēšana un tiešās intervijas. Darba veiktajā pētījumā tiek noskaidrots, ka vidusskolēni ir gatavi praktikuma darbu apgūšanai, taču pamatsen_US
dc.description.abstractIn the present paper the author intends to prove the necessity of practical training in this particular subject - informatics, where the standards of informatics are analysed in the terms of reference, analysed teaching materials, which are nowadays used in the schools, and also there are materials analysed which might be used to guide those practical training works. The present paper also summarizes the views of the students and the teachers on implementation of the practical training in the informatics, as well, it offers a demonstration of developed and altered informatics curriculum model prototype including the practical training works of informatics. The research paper is very topical due to the rapid knowledge progression of the students in parallel with the development of information and communication technologies, while the standards of the informatics subject lag behind those advancements. To conduct the research there were used quantitative research methods - questionnairen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleInformātikas praktikuma integrēšana informātikas mācību priekšmeta standartā.en_US
dc.title.alternativeIntegrating Information Science/Tehnology Practics into the Standard of Teaching Subject.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record