Show simple item record

dc.contributor.advisorVulāne, Annaen_US
dc.contributor.authorGetaute, Gitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:24Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:24Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other35640en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11397
dc.description.abstractDiplomdarba 10.klases skolēnu valodas kompetences pilnveidošana latviešu valodas stundās mazākumtautību skolā pētāmā problēma ir saistīta ar to, kā pilnveidot desmitās klases skolēnu valodas kompetenci, padziļināti apgūstot latviešu valodas saturu, konkrēti, noskaidrojot īpašības intensitātes izteikšanas paņēmienu un līdzekļu lomu dažādu valodas žanru un stilu tekstos un iedzīvinot šīs zināšanas skolēnu runas pieredzē. Diplomdarbam ir 4 nodaļas, kurās raksturota pētījuma problēma un teorētiskā bāze, analizēti 10. klasē izmantojamie mācību līdzekļi, pamatota didaktiskā materiāla izvēle, plānojums, aprakstīta izmēģinājumdarbība, analizēti un vērtēti iegūtie rezultāti. Diplomdarba ietvaros izstrādātais un 4 mācību stundās aprobētais didaktiskais materiāls ir sekmīgi izmantojams īpašības gradācijas formu un intensitātes graduēšanas iespēju apgūšanai mazākumtautību vidusskolas 10. klasē.en_US
dc.description.abstractThe research topic of the diploma paper „The Ways if Improving 10th Graders Latvian Language Competence in Latvian Language Lessons in the Schools of Minority” is connected with the way how to advance the language proficiency of the 10th formers while intensively mastering the content of Latvian language, particularly, finding out the role of the quality intensity expression manner and the role of stylistic devices in texts of various genres and styles and how to put into practice the correspondent knowledge in students’ speaking habits. The diploma paper consists of four parts, in which the research topic and the theoretical grounds are described, 10 educational aids of the 10th formers are analyzed, the choice of the didactical material and the planning is supported, the test activity is described and the collected results are analyzed. The developed scholastic material which was approbated throughout the diploma paper within four classes can be successfully used in mastering quality gradation forms and the scope of intensity graduation for the 10th formers of the minority groups.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title10.klases skolēnu latviešu valodas kompetences pilnveidošanas iespējas latviešu valodas stundās mazākumtautību skolā.en_US
dc.title.alternativeThe Ways of Improving 10th Graders Latvian Language Competence in Latvian Language Lessons in the Schools of Minority.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record