Rotaļspēles 4-5 gadu veciem bērniem saskarsmes prasmju veicinātājas
Открыть
Автор
Gulbe, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Liepiņa, Inga
Дата
2009Metadata
Показать полную информациюАннотации
Tēma: Rotaļspēles- 4-5 gadu vecu bērnu saskarsmes prasmju veicinātājas.
Autore: Agnese Gulbe
Darba vadītāja: Mag. paed. I.Liepiņa
Darba apjoms: 43 lpp, 2 tabulas, 2 attēli, 30 bibliogrāfiskie nosaukumi, 1 pielikums
Atslēgas vārdi: rotaļspēle, bērns, saskarsme, saskarsmes prasmes, attīstība
Pētījuma mērķis:
Pētīt rotaļu izmantošanas iespējas 4-5 gadu vecu bērnu saskarsmes prasmju veidošanā
Darbs sastāv no divām daļām:
•teorētiskajā daļā apkopotas pedagogu un psihologu atziņas par saskarsmes prasmju attīstību, tās nosacījumiem pirmsskolas vecumā, par saskarsmes prasmju attīstību ar rotaļspēles palīdzību.
•praktiskajā daļā atspoguļoti pētījuma rezultāti par rotaļspēļu ietekmi uz bērnu saskarsmes prasmju attīstību.
Darba izstrādes gaitā tika gūta apliecinājums tam, ka speciāli atlasītas un mērķtiecīgi organizētas rotaļspēles veicina saskarsmes prasmju veidošanos.
Darbā izmantotas Dzintares D., Bošas R., Čemovas E.,Štāla M., Puškareva I., Dzintares D.,Svences G., Puškareva I., u.c. pedagogu un psihologu atziņas. Issue:Play as a contributor of 4-5 years old children interacition skills
Author of the work: Agnese Gulbe.
Foreman of the work: Mag. ped. I.Liepiņa
Scope of the work: 39 pages, 2 charts, 13 bibliographical names, 1 appendix.
Keywords: a play, child, communication, educator.
Purpose of the research:
To research what are the possibilities to use a play for developing communication skills to 4-5 years old children.
The work is composed of two parts:
•in the theoretical part are summarized educator’s and psychologist’s conclusions on creativity and its factors in preschool age, and on development of communication skills by using a play;
•in the practical part are summarized the results of research of a preschool children.
The research shows that development of communication skills can be stimulated by using a play if the differences of the children’s age and are considered and if the right educational and nurture methods are chosen.