Show simple item record

dc.contributor.advisorBoša, Ivetaen_US
dc.contributor.authorKartaviha, Nataļjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:26Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:26Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other36530en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11412
dc.description.abstractDarba nosaukums: 6 – 7 gadu vecu bērnu tēlainās atmiņas attīstīšanas metodes. Darba autors: Nataļja Kartaviha. Darba zinātniskā vadītāja: Mag. pead. Iveta Boša. Darba saturs: 52 lpp., 10 tabulas, 6 diagrammas, 3 attēli, 53 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: 6 – 7 gadu vecu bērnu tēlainās atmiņas izpēte un analīze. Pētījuma teorētiskajā daļā dota pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze. Dota atmiņas, tās veidu un procesu definīcija. Aprakstīta tēlainās atmiņas nozīme 6 – 7 gadīgiem bērniem un noteiktas tās attīstīšanas metodes. Pētījuma praktiskajā daļā noteikti 6 – 7 gadīgu bērnu tēlainās atmiņas – redzes un dzirdes – diagnostikas veidi. Ar bērniem, kuri uzrādīja zemus diagnostikas rezultātus, nodarbojās pēc redzes un dzirdes atmiņas attīstošas programmas. Šādu nodarbību rezultātā uzlabojās minēto atmiņas veidu apjoms un noturība. Diagnostikas rezultāti tika apstrādāti. Veikta pētījuma darba analīze un secinājumi.en_US
dc.description.abstractTitle of the Paper: Methods of imaginative memory development in 6-7 year-olds. Author of the Paper: Nataļja Kartaviha. Research supervisor: Mag. pead. Iveta Boša. Contents: 55 pages, 10 tables, 6 diagrams, 3 pictures, 53 sources of reference. Aim of the Study: Research and analysis of imaginative memory in 6 to 7 year-old children. Theoretical Part of the Study contains an analysis of some relevant pedagogical and psychological literature. The author provides definitions of memory, its kinds and processes, explains the importance of imaginative memory for 6-7 year-olds and offers methods of imaginative memory development. Practical Part of the Study describes types of diagnostics of imaginative memory – vision and hearing – in 6-7 year-olds. The children showing low diagnostic results were subject to a visual and audile memory development program. The program resulted in improvement of the volume and durability of the said kinds of memory. The results of the diagnostics have been processed. The author has made an analysis of the completed research work and provided conclusions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title6-7 gadu vecu bērnu tēlainas atmiņas attīstīšanas metodesen_US
dc.title.alternativeMethods of developing the imaginative memory of 6-7 years old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record