Show simple item record

dc.contributor.advisorDimdiņš, Ģirtsen_US
dc.contributor.authorPopova, Anastasijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:27Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:27Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36576en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11418
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir noskaidrot saistību starp atribūcijas stilu un vientulības līmeni jauniešiem. Pētījuma dalībnieki ir 18-24 gadus veci jaunieši, kas pēc vidusskolas uzsāk mācības augstskolā 1.kursā. Pētījumā piedalījās 60 studenti: 41 sieviete un 19 vīrieši. Izmantotās metodikas: Vientulības līmeņa noteikšanas aptauja (UCLA Loneliness Scale, Russell, D. W., 1996, Version 3), bērnu atribūcijas stila aptauja (Children’s Attributional Style Questionnaire – CASQ, Seligman, M.E.P., Peterson, C., Kaslow, N.J., Tanenbaum, R.L., Alloy, L.B., and Abramson, L.Y., 1991). Rezultāti liecina, ka vientulības izjūtas līmenim ir negatīva saistība ar pozitīvo atribūcijas stilu, kas liecina par to, ka jauniešiem, kam ir augsti vientulības izjūtas līmeņa rezultāti ir vairāk izteikts negatīvais atribūcijas stils, un jauniešiem ar zemu vientulības līmeni ir vairāk izteikts pozitīvais atribūcijas stils.en_US
dc.description.abstractThe aim of the study was to notify the connection between attributional style and the loneliness’ level of adolescents. The participantes of research were 18-24 years old adolescents, who after secondary school graduating entered the univerity program and are in the 1 year of studies. There were 60 students taken part in the research: 41 women and 19 men. The used methodics were: UCLA Loneliness Scale (Russell, D. W., 1996, Version 3), Children’s Attributional Style Questionnaire – CASQ (Seligman, M.E.P., Peterson, C., Kaslow, N.J., Tanenbaum, R.L., Alloy, L.B., and Abramson, L.Y., 1991). The results show that there is a negative correlation between positive attributional style and the level of loneliness, which means that adolescents, who have high level of loneliness are more likely to have negative attributional style, and adolescents who have low level of loneliness have more positive attributional style.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPsiholoģijaen_US
dc.titleVientuļu jauniešu atribūcijas stils.en_US
dc.title.alternativeAttribution style of lonely youthsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record