Īru mežģīņu apguve 9. klasē mājturībā un tehnoloģijās
Author
Znotiņa, Lilita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šelvaha, Lolita
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs „Īru mežģīņu apguve 9. klasē mājturībā un tehnoloģijās” sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem.
Ievadā aprakstīta tēmas aktualitāte, norādīts diplomdarba mērķis, uzdevumi un pētījuma bāze.
Diplomdarba pirmajā daļā izpētīts mācību saturs. Veikta pusaudžu vecuma īpatnības izpēte, mācību normatīvo dokumentu analīze un vērtēšanas formu un metožu izmantošana mājturības un tehnoloģijas stundās. Izveidots mācību saturs tēmai „Īru mežģīnes”.
Otrajā daļā. Izpētīti mežģīņu veidi, apskatītas īru mežģīnes vēsturiskajā aspektā. Ir sniegta informācija par mācību uzskates līdzekļu izveidi.
Trešajā daļā. Aplūkota skolēnu praktiskās darbības analīze un mācību satura izvērtēšana.
Darba nobeigumā ir secinājumi, literatūras saraksts un pielikumi.
Atslēgas vārdi: mājturība un tehnoloģijas, īru mežģīņu darināšana, novērtēšana Diploma work „Acquisition of Irish lace in home economics and technologies lessons in grade 9.” is composed of introduction, three parts, conclusions, used bibliography and addendums.
In introduction there is described topicality of the theme, given the object and aim of diploma work, tasks and research topic of the work.
In the first part of the diploma work there is explored the substance of an education. Made research of the features of students in adolescence, analysis of scholastic normative documents, assessment’s form and usage of method in housekeeping and technology lessons.
Second part. Researched different types of thread – lace, looked through Irish lace in historical aspect. Given information about the visual aids of education.
Third part. Discussed the assessment of students practical work and the substance of the education.
In the end of the work there are conclusions, bibliography and addendums.