Show simple item record

dc.contributor.advisorVabale, Andraen_US
dc.contributor.authorGraudiņa, Dainaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:29Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:29Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3709en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11434
dc.description.abstractPētījuma mērķis:Izpētīt skolēnu ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem motoro prasmju attīstīšanas iespējas mācību procesā, un izstrādāt atbilstošu plānu praktisko iemaņu attīstīšanai. Darba teorētiskajā daļā aprakstīts: Bērns, tā normāls bioloģiskais un fizioloģiskais attīstības process, sajūtu un sensoro spēju attīstība, agrīnā motoro prasmju attīstība un skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem psiholoģiskās un personības īpatnības, balstoties uz S.Liepiņas, R.Vīgantes, R.Geskes, T.Hellbriges, I.Elnebijas u. c. atziņām. Praktiskajā daļā autore veikusi pētījumu, kurā tika aprakstīti novērošanas – praktiskā darbībā rezultāti. Izstrādāts katram skolēnam individuāls korekcijas plāns - ar mērķi uzlabot motorās un pašapkalpošanās iemaņas. Veikta vecāku anketēšana – ar mērķi noskaidrot vecāku domas, par sabiedrības attieksmi pret garīgi atpalikušu bērnu un, vai mācoties skolā uzlabojās praktiskās iemaņas. Darbs sastāv no: 59 lappusēm, 4 tabulām, 11 attēliem. Darbā izmantoti 32 literatūras avoti. Atslēgas vārdi:Motorika, sensorās spējas un skolēns ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem.en_US
dc.description.abstractResearch purpose: To analyze possibilities of development of motoric abilities for school age child with middling heavy and heavy disorders of mental development during the process of studies. And to produce an appropriate plan for development of practical skills. Theoretical part of the research includes: a child, normal development of his biological and physiological processes, the development of senses and sensory capabilities, early development of motoric abilities and psychological and personality features of a school age child with disorder of mental development based on S.Liepiņas, R.Vīgantes, R.Geskes, T.Hellbriges, I.Elnebijas and others provisions. The author has been executed pedagogical observation and parents’ questionnaire in the practical part. This research contains 59 pages, 4 tables, 11 images. In this research 32 information sources are used. Key words: motor activity, sensory possibilities, school age child with disorder of mental developmenten_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMotoro prasmju attīstīšana bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiemen_US
dc.title.alternativeDevelopment of motoric skills of children with severe mental developmental disturbancesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record