Show simple item record

dc.contributor.advisorKazia, Maijaen_US
dc.contributor.authorMoisejeva, Ilonaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:29Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:29Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3719en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11436
dc.description.abstractDiplomdarbs tika izstrādāts ar mērķi - apmācības procesā pielietot atbilstošas korekcijas metodes bērniem ar BCT speciālajā skolā . Strādājot ar bērniem , kuriem ir īpašas vajadzības un pielietojot šajā darbā apmācības metodes , var secināt , ka apmācības laikā paaugstinās fiziskās un psihiskās spējas . Jau seno psihologu un filosofu uzskati un viedokļi par bērna audzināšanu un attīstību balstās uz katra indivīda spējām . Mūsdienās šie uzskati nav mainījušies , bet gan ilnveidojušies un aktualizējušies apmācības metodēs . Balstoties uz teorētiķu uzskatiem , ka bērns ienāk pasaulē ar auglīgu sirdi un radītspēju , zinot , kā ārējā un iekšējā vide iespaido bērnu , ir saprotams , ka pedagogiem būtu jābūt tiem , kas spēj šo bagātību dot . Sis pētījums sniedz sīkāku informāciju par to , kā atbilstošu metožu pielietošana veicina katra bērna fiziskās un psihiskās aktivitātes , kā tās pilnveidojās un ir manāmi rezultāti. Lai šos panākumus iegūtu , pētījuma gaitā apmācības procesā tika pielietotas metodes , kuras sevī ietver - sīkās motorikas vingrinājumus , psihisko izziņas procesu atbilstošos vingrinājumus , alternatīvās un augmentatīvās komunikācijas metodes , M. Montesori metodes . Detalizētāk šīs metodes aprakstītas 4 nodaļā . Metožu skaidrojumu materiāls ir pielikumu veidā . Lai apmācības procesā gūtu panākumus ir nepieciešams darbs komandā - speciālais pedagogs , ārstnieciskās fizkultūras skolotājs , psihologs , sociālais pedagogs un vecāki . Vecāku aktīva sadarbība ar augstāk minētajiem speciālistiem palīdz bērnam integrēties sabiedrībā .en_US
dc.description.abstractThe Diploma paper was worked out with the aim to use appropriate correction methods in the study process with children in a specialized school . When working with special needs children and using in this work appropriate methods we may conclude thet both children's physical and psychic abilities improve . Already the views of ancient psyhologists and psilosophers on children's education and development were based on the abilities of each individual . Nowadays these views have not changed only they have been developed further and become more topical in the education methods . On the basis of theoretical views that a child comes into this world with a creative heart and the ability to create , and knowing that the external and internal environment influences the child it is clear that teathers should be the ones who are able to provide this rich development . The present study gives more detailed information on how using the appropriate methods promote each child's physicial and psychic activities , how they can be improved and how the results could be changed . In order to be successful , the author of the Diploma paper in her study used methods that include in thelmselves the exercises for the fine finger motorics , the developmental tasks for the psychic cognitive processes , alternative and augmentative communicative methods , M. Montessori methods . These methods are deskribed in detail in Chapter 4. The explanatory material on these methods is given in the supplement . In order to succeed in the study process there is a need for team work - special pedagogue , the teacher of remedial gymnastic , psychologist , and social pedagogue and , certainly , parents should work together . The active cooperatio of parents with the above mentioned children to integrate in the society .en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleBērna spējām atbilstošu apmācības metožu pielietošana bērniem ar BCT (bērnu cerebrālo trieku)en_US
dc.title.alternativeUse of teaching methods appropriate to child’s capabilities in working with children having cerebral infantile paralysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record