Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandraen_US
dc.contributor.authorZvirgzdiņa, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:31Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:31Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38986en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11451
dc.description.abstractSaskarsme starp cilvēkiem mūsu sabiedrībā ir neizbēgama; galvenais līdzeklis veiksmīgā komunikācijā ir valoda. Pateicoties robežu trūkumam starp valstīm un plašajām studiju un darba iespējām ārzemēs, runāt svešvalodā ir kļuvusi par lielu nepieciešamību. Visplašāk lietotā valoda visā pasalē ir angļu valoda. Taču 12.klases eksāmenu rezultāti norāda, ka skolēnu runāšanas prasmēm ir tendence pasliktināties. Tā rezultātā, kooperatīvā mācīšanās tika izmantota kā metode, kas palīdz uzlabot skolēnu runāšanas prasmes. Atsevišķā gadījuma pētījuma ietvaros tika izmantotas vairākas kooperatīvās mācīšanās struktūras. Novērojumi, intervijas un aptaujas tika izmantotas kā datu vākšanas metodes. Iegūtie dati norādīja, ka kooperatīvā mācīšanās ir pozitīvi ietekmējusi skolēnu runāšanas prasmes.en_US
dc.description.abstractThe interaction between humans in our society is inevitable; the main instrument for successful communication is language. Due to absence of borders between countries and broad opportunities of studying or working abroad, speaking a foreign language has become a large necessity. The most commonly used language worldwide is English. However, the analysis of exam results in English in Grade 12 indicates that students’ speaking skills in English tend to retrograde. As a result, cooperative learning was introduced as a method to improve students’ speaking skills. During a case study, several cooperative learning structures were implemented. Observations, interviews and questionnaires were used as data collection methods. The data gained showed that cooperative learning has made a positive effect on students’ speaking skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKooperatīvās mācīšanās struktūras skolēnu runāšanas prasmju uzlabošanai vidusskolā angļu valodas kā svešvalodas klasēen_US
dc.title.alternativeCooperative Learning Structures for Improving Students' Speaking Skills in Secondary School in an EFL Classroomen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record