Show simple item record

dc.contributor.advisorMuzikante, Ineseen_US
dc.contributor.authorLeimane, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:31Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:31Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39163en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11457
dc.description.abstractPētījuma „Koučinga ietekme uz darba pašefektivitāti” mērķis bija noskaidrot, vai koučings veicina darba pašefektivitāti. Starpgrupu pētījumā ar eksperimentālo un kontrolgrupu (pielīdzinātas pēc dzimuma, izglītības, darba stāža un vecuma), diviem mērījumiem un koučinga ietekmi piedalījās 46 vidējā līmeņa vadītāji un speciālisti, 23 katrā. Mērījumi tika veikti, izmantojot Darba pašefektivitātes anketu. Koučingu veica ICF Latvia sertificētie kouči, balstoties uz kognitīvi-biheiviorālo koučinga pieeju un GROW modeli. Pētījuma rezultāti apstiprina, ka pastāv statistiski nozīmīgas atšķirības starp abu grupu otro darba pašefektivitātes mērījumu, taču mazās izlases un pētījuma dizaina dēļ nevar apgalvot, ka izmaiņas radījis tieši koučings. Tomēr tendenču līmenī var domāt, ka koučings atstāj pozitīvu iespaidu uz darba pašefektivitāti, ko apstiprina iepriekš veikts pētījums ar līdzīgu dizainu (Evers, Brouwers & Tomic, 2006). Atslēgas vārdi: koučings, koučinga efektivitāte, darba pašefektivitāteen_US
dc.description.abstractThe aim of the study "Coaching influences on work self-efficacy" was to learn whether coaching promotes work self-efficacy. In the study with an intergroup design, an experimental and a control group (compared by gender, education, work experience and age) and coaching influence, participated 46 middle-level managers and specialists, 23 in each group. In measurements Work Self-Efficacy Scale was used. Coaching was performed by ICF Latvia certified coaches, based on cognitive-behavioural approach and the GROW model. The research results confirm statistically significant differences between second work self-efficacy measurements of the two groups, but due to the small sample size and the study design it cannot be argued that coaching caused the changes. However, there is a tendency of coaching to have a positive impact on work self-efficacy that a previous study with a similar design confirms (Evers, Brouwers & Tomic, 2006). Keywords: coaching, coaching effectiveness, work self-efficacyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPsiholoģijaen_US
dc.titleKoučinga ietekme uz darba pašefektivitātien_US
dc.title.alternativeCoaching Influences on Work Self-Efficacyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record