Show simple item record

dc.contributor.advisorNīmante, Ditaen_US
dc.contributor.authorČukure, Laineen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:36Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:36Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other40236en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11492
dc.description.abstractPēdējo gadu laikā aizvien vairāk Latvijā tiek pievērsta sabiedrības uzmanība cilvēkiem ar speciālajām vajadzībām, it sevišķi bērniem, kuriem ir kustību traucējumi. Tiek domāts, kā viņus integrēt vispārizglītojošās skolās. Problēmas aktualitāte noteica tēmu – bērnu ar kustību traucējumiem adaptācija sākumskolā. Darbā aplūkotas bērnu ar kustību traucējumiem īpatnības un vajadzības, lai sekmīgi adaptētos skolas sociālajā vidē un mācību procesā. Analizēti nozares speciālistu, psihologu ieteikumi bērnu ar kustību traucējumiem adaptācijai. Lai novērtētu bērnu ar kustību traucējumiem adaptāciju sākumskolā, bakalaura darba empīriskajā daļā veikts salīdzinošs pētījums par bērniem, kas apmeklējuši pirmsskolas izglītības iestādi, un bērniem, kas audzināti mājās. Atslēgas vārdi: bērns, adaptācija, kustību traucējumi, audzināšana, sociālā vide. -en_US
dc.description.abstractIn recent years a society`s attention in Latvia about people with disabilities, in particular – children with movement disorders has increasingly grown. The emphasis is made on arrangements for their integration in comprehensive schools. The theme of the Bachelor Thesis – children with physical disabilities adaption in primary school is defined by the topicality of this problem. The present paper investigates needs and peculiarities of children with movement disorders in order to adapt successfully in social environment and learning process. The analysis of recommendations from specialists and psychologists for adaption of children with movement disorders is made. In order to evaluate the adaption of children with movement disorders in primary schools, the comparative survey about children who attend primary schools and children who are educated at home is made in empirical part of the present paper. Key words: adaption, child, movement disorders, education, social environen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleBērnu ar kustību traucējumiem adaptācija sākumskolāen_US
dc.title.alternativeAdaptation of children with physical disabilities in primary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record