Kārļa Skalbes personības un pasaku apguve literatūras mācību stundās 11. klasē
Author
Rutke, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stikute, Elita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Kārļa Skalbes personības un pasaku apguve literatūras mācību stundās 11. klasē” mērķis ir izstrādāt metodiskās sistēmas variantu Kārļa Skalbes personības un literāro pasaku apguvei vispārējās vidējās izglītības mācību iestādē 11. klasē, kā arī veicināt vispārcilvēcisko vērtību nozīmes aktualizāciju literatūras mācību stundās.
Darba saturu veido ievads, piecas nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi un pielikumi. Mācību materiālu efektivitāte pārbaudīta pedagoģiskā izmēģinājuma laikā. Diplomdarbs iesakāms gan studentiem, gan vidusskolas latviešu valodas un literatūras skolotājiem un citiem interesentiem. The objective of the diploma’s paper “The Mastering of Karlis Skalbe’s Personality and Fairy-tales in the Literature Lessons in the 11th Form” is to develop a methodological system version for the mastering of Karlis Skalbe’s personality and literary fairy-tales in the 11th form of the general secondary educational institution, as well as to promote the actualization of the importance of the general human values in the literature lessons.
The content of the work consists of the introduction, five chapters with the subchapters, conclusions and annexes. The efficiency of the learning materials has been verified during the pedagogical experiment. The diploma’s paper is recommended for both the students and the teachers of the Latvian language and literature in the secondary school, as well as for other people who are interested in this topic.