Animācijas pielietojums vizuālās mākslas stundās 3. klasē
Author
Benta, Laila
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kincāns, Vladimirs
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Šajā pasaulē, kura balstās uz tehnoloģiju un multimediju attīstību, izglītības sistēma vēl joprojām nepiedāvā pilnvērtīgi izmantot šīs tehnoloģiju sniegtās priekšrocības vizuālajā mākslā. Izglītības sistēmai ir jāievēro līdzsvars starp veco un vajadzīgo ar jauno un progresīvo. Skolotāja mērķis ir sagatavot skolēnu pilnvērtīgai dzīvei sabiedrībā pēc skolas beigšanas, kas mūsdienās ir daudz savādāka, kāda tā mēdza. Tas nozīmē, ka nepieciešams ienest jaunas tendences arī vizuālajā mākslā.
Apgūstot priekšzināšanas animācijas veidošanā, skolēniem sniedz labāku sapratni par moderno pasauli kā arī papildina zināšanas mākslā. Autores mērķis ir sniegt 3. klases skolniekiem priekšzināšanas animācijas veidošanā, kas tiek balstīts uz literatūras pētniecības un teorijas analīzes.
Atslēgvārdi- animācija, vizuālā māksla, plānošana, animēšana, tehnoloģijas ‘The application of animation in visual art lessons for 3rd grade.’
In this world which is based on development of technologies and multimedia, education still tend to have little progress in using all the benefits it can give in visual art. Education system has to keep the balance between old and necessary with modern and progressive. Teacher’s aim is to prepare pupils for being able to cop with the real life after graduating school which these days is much different as it used to be. It means to carry new trends in visual art as well.
Studying the basics of making an animation, gives students better realization of the new aged world and adds new knowledge in arts. Author’s goal is to give the basic knowledge in animation for 3rd grade pupils which is based on research of the litherature and theory analysis.
Key words- animation, visual art, planning, to animate, technologies