Show simple item record

dc.contributor.advisorZvirgzdiņa, Velgaen_US
dc.contributor.authorKaļķe, Martaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:45Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43284en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11564
dc.description.abstractDiplomdarba „Linogriezuma tehnika vizuālās mākslas stundās 10. klasē” mērķis ir, balstoties uz teorijas izpēti, izveidot un aprobēt uzdevumu kopu, kas 10. klases skolēniem vizuālās mākslas stundās atklātu linogriezuma tehnoloģijas pamatus un raksturīgākos izteiksmes līdzekļus. Teorētiskā daļa sevī ietver grafikas nozares un grafikas tehniku raksturojumus. Paplašināti tiek apskatīta linogriezuma tehnika un tās attīstība. Īss biogrāfijas un darbības pārskats par mūsdienu mākslinieku Džeimsu Grīnu, kura linogriezumi tika izvēlēti, kā tehnikas lietpratēja piemēri skolēniem. Balstoties uz attīstības psiholoģijas teorijām, tiek izanalizēts 10. klašu skolēnu vecumposms, kas ir 15 – 16 gadi, izpētīta pedagoģiskās izmēģinājuma darbības bāze Rīgas Valsts vācu ģimnāzija, izstrādāta atbilstoša uzdevumu kopa. Noslēguma daļā ir apkopoti rezultāti un izdarīti secinājumi par izmēģinājuma darbību. Pedagoģiskā pētījuma ietvaros, diplomdarba mērķis ir sasniegts. Atslēgvārdi: grafika, linogriezumsen_US
dc.description.abstractDiploma thesis " Linocut technique in visual art lessons in 10th grade" aim is to basing on theory research create and approve task set, that would let 10th grade students discover linocut technology basics and characteristic expression. The theoretical part includes the characteristics of the graphics industry and graphic techniques. Extended linocut technique and its development is examinated. Short biography and work overview of the contemporary artist James Green's, whose linocuts were chosen as technical examples for students is included. Basing on the theories of developmental psychology, 10th grade students age characteristics are analyzed, pedagogical practice’s base Riga State German Grammar School is studied, a coherent task set is developed. In the concluding section the results are summarized and conclusions of the pedagogical practice are made. Within the pedadogical study the aim of the Diploma thesis has been achieved Keywords: graphics, linocut, printen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLinogriezuma tehnika vizuālās mākslas stundās 10.klasēen_US
dc.title.alternativeLinocut Technique in Visual Art Lessons in Grade 10en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record