Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanitaen_US
dc.contributor.authorDrozdova, Sanitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:48Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:48Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43671en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11574
dc.description.abstractMaģistra darba „Mijkultūru izglītības pieredze Latvijas privātajā pirmsskolas izglītības iestādē „SAULESPUĶE”” pētījuma mērķis: izpētīt mijkultūru izglītības pieredzi Latvijas privātajā pirmsskolas izglītības iestādē „SAULESPUĶE”. Maģistra darbā tika pētīta mijkultūru izglītības īstenošana, izmantojot pirmsskolas izglītības programmu. Novērtēta un analizēta pirmsskolas mijkultūru vide, kurai ir piemēroti resursi un potenciāls mijkultūru izglītības realizēšanai. Tika noskaidrots skolotāju, bērnu vecāku un pedagoģijas studentu viedoklis. Pētījuma izstrādes laikā tika veikta zinātniskās un metodiskās literatūras analīze un izmantotas empīriskās pētījuma metodes: kontentanalīze, aptauja, un matemātiskā datu apstrādes metode. Pētījuma rezultātā tika apkopoti privātās pirmsskolas izglītības iestādes „SAULESPUĶE” labās prakses (best practice) piemēri, kā arī izstrādātas rekomendācijas Latvijas pirmsskolas izglītības iestāžu vadītājiem un skolotājiem mijkultūru izglītības īstenošanai. Atslēgas vārdi: mijkultūru izglītība, valoda, etniskā piederība, skolotājs mijkultūru izglītībā, rekomendācija.en_US
dc.description.abstractThe master’s paper „ Experience of multicultural Education in the private pre-school of Latvia "Saulespuķe"” The objective of the research is to examine and research multiculture education experience in the private pre- school „ Saulespuķe” in Latvia. The implementation of multicultural education by employing pre - school curriculum has been studied in this master’s paper. The pre - school multicultural environment with suitable resources and potential for the realization of multicultural education have been assessed and analyzed. The viewpoints of teachers, children, students and parents were clarified. The analysis of bibliography in science and methodology has been accomplished as well as the following empirical methods were applied: questionnaire, content analysis and mathematical method of data processing. As a result of the research, best practice models of the pre - school „Saulespuķe” were summarized, recommendations for pre - school principals and teachers were worked out in order to implement multicultural education in Latvia’s pre- schools. Key words: multicultural education, language, ethnic pertainment, teacher in multicultural education, recommendation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMijkultūru izglītības pieredze Latvijas Privātajā pirmsskolas izglītības iestādē "Saulespuķe"en_US
dc.title.alternativeExperience of multicultural Education in the private Latvian pre-school "Saulespuķe"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record