Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ināraen_US
dc.contributor.authorJasmane-Rūrāne, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:53Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:53Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5355en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11624
dc.description.abstractMaģistra darbā apkopoti darba gaitā iegūtie rezultāti un izdarīti secinājumi. Radošo spēju attīstības process ir būtisks ne tikai mākslas studiju un priekšmetu izvēlē, bet arī jebkurā citā dzīves sfērā, ko izvēlas jaunieši. Būtisks šķiet arī pārejas periods, kas katrā audzēknī izpaužas individuāli. Izvērtējot jauniešus pārejas posmā, secinu, ka vajadzīga individuāla pieeja katram audzēknim un īpaša uzmanība, jo jauniešu īpašas jūtības dēļ, pedagogs tik bieži nepievērš lielu uzmanību savam audzēknim.en_US
dc.description.abstractThis paper consists of results that are acquired during research and conclusions. Essential process of creativity growth is vital not only for education but for other teenager’s life areas too. Teenagers during transition period are emotional and they need an individual attention what often is not proposed by pedagogue. Creativity growth of solo singing can’t be messured in three or five years long period- it can be messured during life-time. Creativity can be developed not only in art but also in other proffessions. The fact that students later choose proffessions from other life-spheres - isn’t relevant. They are competent in other spheres of art as well and they creativity can use elsewhere.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu radošo spēju attīstība solo dziedāšanas stundās mūzikas skolāen_US
dc.title.alternativeMaģistra darbsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record