Show simple item record

dc.contributor.advisorKraukle, Intaen_US
dc.contributor.authorVēvere, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:57Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:57Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6547en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11655
dc.description.abstractBakalaura darbā „Stresa optimizēšanas iespējas 12-13 gadus veciem pusaudžiem skolas vidē” tiek aplūkota stresa problēma skolā, noskaidroti galvenie pusaudžu stresori skolā, ka arī analizēta skolēnu stresa un sekmju līmeņa saistība. Darba autore: Ieva Vēvere Darba vadītāja: Dr.biol., Mag.paed. doc. Inta Kraukle Darba apjoms: darbs sastāv no 48 lpp, 10 tabulām, 5 grafiskajiem attēliem un 9 pielikumiem. Darba pirmajās trīs nodaļās analizēta literatūra par stresu, tā būtību un ietekmi uz cilvēka organismu, pusaudža posma īpatnībām, galvenajiem stresoriem un dažādām stresa optimizēšanas teorijām un pieejām. Darba 4.nodaļā apkopoti un analizēti empīriskā pētījumā iegūtie dati par skolēnu stresa līmeni, galvenajiem stresoriem, sekmju līmeni un skolēnu ieteikumiem. Kā arī izstrādāti ieteikumi stresa optimizēšanai skolas vidē. Nobeiguma daļa satur secinājumus un galvenās atziņas. Atslēgvārdi: stress, stresors, pusaudzis, optimizēšanaen_US
dc.description.abstractThere is considered the problem of stress at school, clarified the main teenager’s stressors at school and analyzed the coherence of schoolchildren stress and their performance at school in the bachelor’s paper “The possibilities for optimization of stress in 12 to 13 year old teenagers in school environment”. Author: Ieva Vēvere Supervisor: Dr.biol., Mag.paed.doc. Inta Kraukle Amount of paper: 48 pages, 10 tables, 5 graphic images and 9 annexes. The literature on stress, its essence and influence on human organism, specific teenager problems, the main stressors and various stress optimization theories and approaches are analyzed in the first three chapters. Data on schoolchildren stress level, main stressors, learning performance and their recommendations acquired in an empiric research are summarized and analyzed in chapter 4. There are also included the recommendations for the optimization of stress in school environment. Conclusions are presented in the final chapter. Keywords: stress, stressors, teenager, optimization.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleStresa optimizēšanas iespējas 12-13 gadus veciem pusaudžiem skolas vidēen_US
dc.title.alternativePossibilities of optimizing stress of 12- 13 years old adolescents in school environmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record