Puantilisma tehnikas iepazīšana 7. klasei
Автор
Ukstiņa, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zvirgzdiņa, Velga
Дата
2008Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba mērķis : izstrādāt un aprobēt uzdevumu kopu puantilisma tehnikas prasmju pilnveidošanai vizuālās mākslas stundās vispārizglītojošajā skolā.
Diplomdarbs ar nosaukumu „Puantilisma tehnikas iepazīšana 7.klasei.” darbs sastāv no 1 ievada, 3 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta, anotācijas latviešu un angļu valodā, 4 pielikums.
Pirmā nodaļa – Neoimpresionisma virziens glezniecībā 19., 20.gs. mijā;
Otrā nodaļa – Pedagoģiski psiholoģiskie nosacījumi uzdevuma kopas izveidei;
Trešā nodaļa – Uzdevumu kopas izveide, pedagoģiskā izmantošanas darbība.
Diplomdarbs sastāv no 52.lpp., tā veidošanā izmantoti 25 literatūras avoti.
Lai realizētu izvirzīto mērķi, vispirms darba autore apskatīja Neoimpresionisma virzienu 19.,20.gs mijā, tad tika apskatīts atbilstošs vecumposms.
Praktiskai darbības realizācijai autore izpētīja un pielāgoja atbilstošas mācību metodes, izvirzīja konkrētos vērtēšanas kritērijus, un apkopoja pedagoģiski izmēģinājuma darbības rezultātus, kuri pierādīja pētījuma nepieciešamību vizuālās mākslas apmācības procesā. The aim of this diploma paper is to work out and aprobbate exercise group in pointillism technique for improvement skills in visual art teaching process in form 7.
The diploma paper titled ” To get to know the pointillism technique in form 7”. Consist of: introduction, 3 chapters, conclusion, literature sources and annotation in latvian and English, 4 appendixes.
Chapter 1 – Neoimpressionism style painting in 19., 20. turn of the century.
Chapter 2 – Theoretical basis
Chapter 3 – Create the exercise group, pedagogical activities.
The diploma paper consists of 52 pages, 25 literature sources used.
To implemente the advanced aim, first of all the author inspect Neoimpressionism style painting in 19., 20. turn of the century and researching psyhological characteristics of corresponding age group.
For partical realisation of the activities the author researched and adapted the most adequateed teaching methods, set forvard concrete evaluation criteria of researching of visual art teaching process.