Show simple item record

dc.contributor.advisorRutka, Lūcijaen_US
dc.contributor.authorJēkabsone, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:07Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:07Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9238en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11755
dc.description.abstractJēkabsone, A., bakalaura darbs „ Saistība starp pusaudžu piederības izjūtu skolai un mācību sasniegumiem”. Pētījuma teorētiskajā daļā autore apkopo un analizē Ā. Adlera, M. Balsona, E. Eriksona, J. Maļickas atziņas par piederības jēdzienu, tās uzbūvi, kā arī teorētiski pamato piederības izjūtas un mācību sasniegumu noteicošām pazīmes. Pētījuma empīriskajā daļā tiek veikta piederības izjūtas un mācību sasniegumu pazīmju empīriskā pārbaude. Datu ieguvei tika izmantota anketēšana, savukārt datu apstrādei – datus apstrādes un analīzes datorprogramma SPSS (Statistical Package for Social Sciences), šīs programmas piedāvātās metodes – Kronbaha – Alfa metode un Korelāciju analīze.. Pētījuma bāze ir Rīgas skolas 8. klases skolēni, 12 meitenes un 10 zēni, kopskaitā 22 respondenti. Darba apjoms: darbs sastāv no ievada, 2 daļām, nobeiguma, izmantoti 34 literatūras avoti, 5 pielikumi. Darbā ir 3 tabulas un 8 attēli. Atslēgvārdi: piederības izjūta, mācību sasniegumi, saistība, SPSS.en_US
dc.description.abstractJēkabsone, A., bachelor`s thesis „ Connection between youngsters possessive sense to school and achievements in studies”. The theoretical research reflects the retical basics of the concept in possessive sense, its contexture, although substantiate determinative vestiges between possessive sense and achievements in studies. In the empirical part of the research author analyses the determinative vestiges between possessive sense and achievements in studies. Research methodology is questionnaire. Although author uses the data analyse programm SPSS (Statistical Package for Social Sciences ) and such research methods as Cronbach`s – Alpha test and Correlation test. Base of the research is pupils from school in Riga, 12 girls and 10 boys, totaly 22 respondents. The thesis consist of preface, 2 parts, conclusion, references to 34 bibliographic sourses, 5 appendixes, 3 tables and 8 pictures. Keywords: possessive sense, achievements in studies, connection, SPSS.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSaistība starp pusaudžu piederības izjūtu skolai un mācību sasniegumiemen_US
dc.title.alternativeThe connection between the adolescents’ sense of belonging and academic achievementen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record