3.klases skolēnu ortogrāfijas prasmju pilnveidošanas iespējas dzimtās valodas stundās
Author
Lomonovska, Ksenija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gavriļina, Margarita
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „4. klases skolēnu ortogrāfijas prasmju pilnveidošanas iespējas dzimtās valodas stundās” mērķis ir pilnveidot 4. klases skolēnu ortogrāfijas prasmes, ņemot vērā mūsdienu lingvodidaktu pieredzi.
Diplomdarbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, nobeiguma un pielikumiem.
Pirmajā nodaļā autore izskata jēdzienu ortogrāfija, ortogramma, pareizrakstības noteikums, pareizrakstības prasme teorētiskos pamatus.
Otrajā nodaļā autore izskata metodes un mācību uzdevumus, kas ir vērsti uz sākumskolas skolēnu pareizrakstības kompetences attīstīšanu.
Trešā nodaļa ir praktiskā darba daļa, autores pētījumi, kas saistīti ar mūsdienu skolēnu pareizrakstības kompetences formēšanas problēmu, mācību uzdevumu aprobācijas un izmēģinājumdarbības rezultātu analizēšanu un apkopošanu.
Atslēgvārdi: ortogrāfija, sākumskola, ortogrāfiska prasme, krievu valoda. Purpose of graduate work “Possibilities of improving the spelling skills of Grade 4 pupils at mother tongue lessons” improve spelling skills of Grade 4 pupils, taking into consideration modern scientist experience.
Graduate work consists of introduction, 3 chapters, conclusion and appendixes.
In the first chapter author examines theoretical bases of such concepts as orthography, spelling rules, spelling skills.
In the second chapter an author examines methods, approaches and types of educational tasks directed on development of orthographic literacy for the students of primary classes.
The third chapter consists of practical part of work, researches of author, which are associated with a problem of orthographic literacy forming in modern pupils.
Key words: orthography, primary school, spelling skills, Russian language.