Klašu audzinātāju metodiskās komisijas pārvaldības specifika pamatskolā.
Autor
Žigalova, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Datum
2009Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Anita Žigalova
Klašu audzinātāju metodiskās komisijas pārvaldības specifika pamatskolā.
Zinātniskā vadītāja: Dr. oec., Dr.philol. Ineta Kristovska
Darbs izpildīts izglītības zinātņu nozarē.
Darba apjoms: 76 lpp.,6 tabulas, 61 bibliogrāfiskais nosaukums, 9 pielikumi.
Darba struktūra: ievads, trīs nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi un diskusija, nobeigums, literatūras un avotu saraksts.
Maģistra darba mērķis: izpētīt klašu audzinātāju metodiskās komisijas darbību un tās pārvaldības specifiku pamatskolā.
Pētījuma nozīmība
1.Izstrādātas MK vadītāja darbības konceptuālās nostādnes.
2.Izstrādāts pamatskolas MK pārvaldības modelis.
3.Konkretizētas MK vadītāja - līdera, menedžera - funkcijas, pamatojoties uz mārketinga un vadībzinātnes teorijām.
Atslēgas vārdi: METODISKĀ KOMISIJA, PĀRVALDĪBA, MODELIS, KLASES AUDZNĀTĀJS, PAMATSKOLA,ORGANIZĀCIJA. Anita Žigalova
The specific features of form teacher’s methodology commission management in primary school.
The academic supervisor Dr. Oec., Dr. Philol. Ineta Kristovska
Volume of research: 86 pages, 9 charts, 61 bibliographic titles, 9 appendixes.
Research is made in sphere of educational management.
Structure of research: introduction, 3 chapters with subdivisions, inference and discussion, conclusion, list with source of information.
The Aim of Master research: to research The specific features of form teacher’s methodology commission management in primary school.
Meaning of research
1.made conceptual approaches of work of MC manager.
2.made MC managerial model in elementary school
3.specified functions of MC leader, manager, according to theories of marketing and management.
KEY WORDS: METHODIC COMISSION, MANAGEMENT, MODEL, FORM MASTER, ELEMENTARY SCHOOL.