Individualizācijas principa un teksta uzdevumu risināšanas metodikas didaktiskā saistība 3. klasē
Author
Bojane, Anta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
INDIVIDUALIZĀCIJAS PRINCIPA UN TEKSTA UZDEVUMA RISINĀŠANAS METODIKAS DIDAKTISKĀ SAISTĪBA 3.KLASĒ
Darba vadītājs: asoc.prof. Jānis Mencis
Darba apjoms: 55 lpp, 41 bibliogrāfiskie nosaukumi, 8 attēli, 5 pielikumi.
Atslēgas vārdi: INDIVIDUALIZĀCIJAS PRINCIPS, TEKSTA UZDEVUMI, DIDAKTIKA
Pētījuma mērķis: izpētīt individualizācijas principa un teksta uzdevumu risināšanas metodikas didaktisko saistību 3. klasē un izveidot priekšlikumus individualizācijas principa pielietošanai teksta uzdevumu risināšanā.
Pētījuma metodes: literatūras analīze, dokumentu analīze, anketēšana, pārrunas.
Ar katru gadu vairāk skolēniem pret matemātiku un teksta uzdevumiem veidojas negatīvāka attieksme. Individualizējot mācību procesu uzlabojas attieksme pret matemātiku, skolēni ne tikai ar patiku apmeklē mācību stundas, bet arī tajās aktīvi piedalās. THE DIDACTIC RELATIONS BETWEEN THE PRINCIPLE OF INDIVIDUALIZATION AND THE METHODS OF SOLVING TEXT TASKS
Tutor: associated professor Jānis Mencis
Amount of diploma paper: 55 pages, 41 bibliographical entries, 8 pictures, 5 appendixes.
Key words: PRINCIPLE OF INDIVIDUALIZATION, TEXT TASKS, DIDACTICS.
Goal: do research on the didactic relations between the principle of individualization and methods of solving text tasks in form 3, work out proposals for usage of principle of individualization in solving text tasks.
Research methods: analysis of literature and documents; questionnaires, interviews.
Every year more and more students acquire negative attitude towards mathematics and text tasks. Individualization of the study process helps to improve the attitude towards the subject of mathematics. Students not only attend lessons with pleasure but take also active part in them.