Skolēnu pozitīvu motivāciju noteicošie faktori sporta izglītībā skolā.

Loading...
Thumbnail Image

Date

Advisor

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Kanepe, V.(2009). Skolēnu pozitīvu motivāciju noteicošie faktori sporta izglītībā skolā. Maăistra darbs. Maăistra darbā ir 80 lappuses, 16 attēli, 6 tabulas, un 5 pielikumi. Darbā bibliogrāfiski kopā iekĜauti 76 avoti: 57 latviešu valodā, 13 - angĜu valodā, 6 - krievu valodā. Pētījuma mērėis: analizēt skolēnu pozitīvas motivācijas noteicošos faktorus sporta izglītībā skolā. Maăistra darbs sastāv no ievada, 5 nodaĜām, pārskata tabulām un attēliem, secinājumiem, izmantotās literatūras un interneta resursu saraksta. Pirmajā nodaĜā teorētiski sniegts teorētisks pārskats par sportu kā pilnvērtīgas dzīves sastāvdaĜu. Otrajā nodaĜā apkopotas atziĦas par sportu izglītības sistēmā – standartu, mērėi, uzdevumiem un vērtēšanu. Trešajā nodaĜā rakstīts par sporta stundu noteicošiem iekšējiem un ārējiem faktoriem. Ceturtajā nodaĜā pamatota skolēnu fiziskā sagatavotība dažādos vecumposmos. Piektajā nodaĜā aprakstīts pētījums par N. vidusskolas sporta modeĜa izveidi, par skolēnu pozitīvas motivācijas noteicošo faktoru sporta izglītībā skolā analizēšanu, par šī pētījuma norisi, analīzi un rezultātiem. Atslēgas vārdi: sports, sporta izglītības sistēma, sporta modelis, pozitīva motivācija.
Kanepe, V.(2009). Determinant Factors of Students' Positive Motivation in Sport Education at School. Master Paper. Master Paper contains 80 pages, 16 pictures, 6 tables and 5 appendices. 76 bibliography sources: 57 - in Latvian, 13 - in English and 6 - in Russian were used in the research. The aim of the research: to analyse the determinant factors of students’ positive motivation in sport education at school. Master Paper consists of the introduction, 5 chapters, survey tables and pictures, conclusions, the list of the bibliography and the Internet sources. Chapter 1 gives a theoretical report on sport as a component of a fulfilled life. Chapter 2 deals with the verities about sport in the sport education system – standard, goals, objectives and evaluation. Chapter 3 discusses the determinant internal and external factors of sport lessons. Chapter 4 provides arguments about students’ physical training in different age groups. Chapter 5 describes the research on a sport model development at N. Secondary School, the analysis of the determinant factors of students’ positive motivation in sport education at school, the process, the analysis and the results of the research. Key words: sport, sport education system, sport model, positive motivation.

Keywords

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By