Show simple item record

dc.contributor.advisorKaņepējs, Mārtiņšen_US
dc.contributor.authorGendrjuka, Gunitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:39Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:39Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other16555en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11948
dc.description.abstractLīdzšinējie novērojumi rāda, ka pirmsskolas vecuma bērni ļoti dažādi izturas pret grāmatu, tādēļ izvirzīju pētījuma mērķi: Analizēt grāmatu kā mācību līdzekli pirmsskolas izglītības iestādē un skolotāju, vecāku un bibliotekāru attieksmi pret to. Kvalifikācijas darba tēma - „Attieksmes pret grāmatu veidošana pirmsskolā”. Šo darbu var izmantot personas, kam interesē bērnu attieksmes veidošanās, daudzu autoru skatījums par grāmatas nozīmi bērnu dzīvē un pirmsskolas izglītības iestādes grāmatu tematiskās izvēles. Darbā tiek apskatīti un skaidroti jēdzieni – attieksmes, grāmatas vērtība, grāmatu tematiskā izvēle, grāmatu atlases psiholoģiskais pamatojums. Atslēgvārdi : Attieksme, grāmata, literatūra, bibliotēka, pirmsskolas vecuma bērni, ģimene un skolotājs.en_US
dc.description.abstractCurrent observations show that pre-school children have different attitudes towards books, therefore the aim of the research was set as following: analysis of a book as a means of study in a kindergarten (or pre-school) and the role of teachers, parents and librarians in formation of the attitude of children towards books. Theme of qualification work – “Creation of an Attitude in Children of Pre-school towards a Book”. This research paper can be used by people who need to find out more about the formation of an attitude in children, about various authors’ views about the role of a book in a child’s life, as well as to find out how the choice of the books for pre-school children is made. The research paper observes and explains the meanings of the words – attitude, value of a book, theme choice of the books, and psychological basis for the book choice. Key Words: Attitude, book, literature, library, pre-school children, family and teacher.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleAttieksmes pret grāmatu veidošana pirmsskolāen_US
dc.title.alternativeForming the attitide to books in the preschoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record