Show simple item record

dc.contributor.advisorKaņepēja, Ruta Ināraen_US
dc.contributor.authorLuksepa, Margitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:44Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:44Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17722en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11984
dc.description.abstractDarba nosaukums: Rotaļa- prieka un humora radīšanai pedagoģiskajā procesā grupā. Darba autore: Margita Luksepa. Darba zinātniskais vadītājs: profesore, dr. paed. Ruta Kaņepēja. Darbā sniegts rotaļas, prieka un humora vispārīgs raksturojums, tiek analizēta rotaļa un kā tā rada prieka un humora atmosfēru grupiņā. Pēdējā laikā daudzi bērni ir noslēgušies sevī, bērniem ir par maz emociju un tieši pozitīvu emociju. Darba pētījuma mērķis: Pārliecināties vai ar rotaļas palīdzību grupā var radīt prieka un humora atmosfēru. Pētījuma teorētiskajā daļā: Pamatojos uz Ļ. Vigotska, G. Svences, A. Ļeontjeva, D. Dzinteres, K. Dēķena, D. Lieģenieces paustajām atziņām, uzzināju par rotaļu un tās būtību bērna dzīvē. Pētījumā secināts, ka ar rotaļu veiksmīgi var bērnus atraisīt un rotaļa ir tā no kuras bērns mācās un gūst savu pirmo pieredzi, bet ir arī jāprot izvēlēties rotaļas, jo ne visas atbilst bērna spējām un vecumam. Atslēgas vārdi: Rotaļa, prieks, humors, bērns (bērni). Darbs satur 44 lapas, 14 diagrammas, 6 tabulas, 4 pielikumi. Darba praktiskajā daļā veikta anketaptauja, Valkas PII ‘’ Gaismiņa”, vecākiem un pedagogiem. Tika izspēlētas rotaļas PII ‘’ Gaismiņa’’ ar 4-5 gadus veciem bērniem. Anketēto vecāku skaits ir 17, anketēto pedagogu skaits 10, rotaļās piedalījušos bērnu skaits 7. Pētījuma rezultāti apkopoti un attēloti 5 tabulās un 14 diagrammās.en_US
dc.description.abstractWorking title: Game-joy and humor to create the pedagogical process in the group. The author: Margita Luksepa. The scientific advisor: Professor, dr, paed. Ruta Kaņepēja The paper provides games, fun and humor in general characteristics, analyze the game and how it brings joy and humor in the groups for the atmosphere. Recently, many children have been finalized in itself, but children are a little emotion and a positive emotion. Working objective of the study: Ascertain whether the games help the group can create an atmosphere of joy and humor. In the theoretical part of research, based on the theory of L. Vigotsky, G. Svence, A. Leontev, D. Dzintere, K. Deekens, D. Liegeniece analyses about games and thoose substance in the child life. The study concluded that the children can play successfully unlock and play is that children are learning and gaining their first experience, but is also able to choose the games, because not all of the child's abilities and age. Keywords: Game, joy, humor, child (ren). The work contains 44 pages, 14 charts, 6 tables, 4 appendices. The practical part of the work carried out survey in Valka PII''Gaismiņa "for parents and educators. Games were played PII ''Gaismiņa’’ with a 4-5 year old children. Parents questioned the number is 17, the number of teachers questioned 10, the number of children participating in the games 7th The study results are summarized and presented in 5 tables and 14 charts.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRotaļa - prieka un humora radīšanai pedagoģiskajā procesā grupāen_US
dc.title.alternativePlay for creating joy and humour in the pedagogical process in the groupen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record