Show simple item record

dc.contributor.advisorGeske, Andrejsen_US
dc.contributor.authorRusaika, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:57Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:57Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other20617en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12033
dc.description.abstractDarba tēma: „Speciālās izglītības attīstības problēmas”. Darba mērķis - pamatojoties uz speciālās izglītības attīstību integrācijas procesos, noskaidrot vispārizglītojošo skolu pedagogu profesionālo gatavību iekļaujošai izglītībai un skolu infrastruktūras atbilstību iekļaujošas skolas modelim Balstoties uz teorētiskajām atziņām, kā arī praktiskās pieredzes analīzi par speciālās izglītības attīstību, autore veica praktisku pētījumu par pašreizējām tendencēm speciālajā izglītībā, vispārizglītojošo skolu infrastruktūru un pedagogu profesionālo gatavību iekļaujošās izglītības procesiem Rīgas skolās. Autores pētījuma aktualitāte ir pamatota, jo notiek strauji pārmaiņu procesi speciālajā izglītībā un visā sabiedrībā kopumā. Šī pētījuma laikā tika atklāts, ka pielāgota vides dod efektīvu iespēju integrēt skolēnus vispārizglītojošās skolās. Darba struktūra: ievads, 3 teorētiskās nodaļas, 11 apakšnodaļas, pētījuma daļa, statistisko datu analīze, aptaujas jautājumu analīze, aptaujas atbilžu analīze, 17 attēli, 2 tabulas, rezultāti, secinājumi, ieteikumi, izmantotā literatūra un avoti, 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: speciālā izglītība, integrācija, iekļaušana, skolēns ar speciālām vajadzībām.en_US
dc.description.abstractThe title of Master’s thesis: " Special education development problems in Latvia." Aim of Master’s thesis - on the basis of special education development of integration processes, to find comprehensive school teachers' professional preparedness for inclusive education and school infrastructure with the inclusive school model. Based on the theoretical and practical experience in the analysis of special education development, conducted practical research on current trends in special education, comprehensive school infrastructure and teachers' professional preparedness for inclusive education processes in schools of Riga. The author's study is based on actuality, the abrupt change processes in special education and society as a whole. During this study it was discovered that adaption of environment gives most effective possibility to integrate handicapped children to regular public school. Structure: introduction, three theoretical chapters, 11 sub-divisions, research, statistical analysis, analysis of the survey questions, surveys, analysis of the responses, 17 pictures, 2 tables, results, conclusions, recommendations,literature and sources , 3 appendices Key words: special education, inclusion, inclusion of a student with special needsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.titleSpeciālās izglītības attīstības problēmas Latvijā.en_US
dc.title.alternativeSpecial Education Development Problems in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record