Lasītprasmes veicināšana latviešu valodas stundās 3.klasē
Автор
Minka, Dana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Danas Minkas diplomdarba „Lasītprasmes veicināšana latviešu valodas stundās 3.klasē” mērķis ir izzināt lasītprasmes veicināšanas iespējas latviešu valodas stundās 3.klasē.
Darbā tiek raksturota lasītprasme, analizēts jaunākais skolas vecums pētāmās problēmas kontekstā, apzinātas mācību metodes un paņēmieni lasītprasmes veicināšanā.
Praktiskajā daļā veikts pētījums, kurā apzināta lasītprasmes reālā situācija 2. klasē latviešu valodas stundās un analizēti izmēģinājumdarbības rezultāti 3. klasē, izmantojot dažādas mācību metodes un paņēmienus, lai sekmētu lasītprasmi. Pētījumā izmantotas pētījuma metodes: teorētiskā literatūras analīze, dokumentu analīze, intervija, pedagoģiskais novērojums, izmēģinājumdarbība.
Diplomdarba apjoms ir 60 lappuse. Darbs sastāv no ievada, piecām daļām, nobeiguma, literatūras saraksta 39 vienībām, 4 pielikumiem un 16 tabulām.
Atslēgvārdi: lasītprasme, lasīšana, mācību metodes, prasme. Author of the work: Dana Minka
Title of the work: „Promoting reading literacy in the Latvian language lessons in Grade 3 ”.
The author describes literacy, examines the problems of elementary school students and investigates the teaching to promote literacy. In the practical part the author reseraches the literacy level in class 2 in the Latvian language lessons and provides the results of experimental activities to promote literacy in class 3 by using different teaching methods. Research done by following methods – analyse of theoretical literature, observation, interview, test activities.
Graduation paper consists of 62 pages. The work consists of introduction, 5 parts and conclusion. Paper contains 39 bibliographic sources, 4 appendixes and 16 tables.
Keywords: literacy, teaching and learning methods, reading skills.