Didaktiska spēle kā līdzeklis 5-6 gadus veca bērna uzmanības attīstības veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādē
View/ Open
Author
Fedosova, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lanka, Ērika
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Didaktiska spēle kā līdzeklis 5-6 gadus veca bērna uzmanības attīstības veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādē.
Autore: Jeļena Fedosova.
Zinātniskais darba vadītājs: Mag. paed., lekt. Ērika Lanka.
Darba mērķis: Izpētīt didaktisko spēļu lomu 5-6 gadus veca bērna uzmanības attīstības veicināšanā.
Atslēgas vārdi: Uzmanība, didaktiska spēle, attīstība, 5-6 gadus vecs bērns.
Darba apjoms: Darbam ir 67 lpp., 9 diagrammas, 9 tabulas un 10 pielikumi. Izmantoti 30 literatūras avoti.
Darba sastāvs: Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām un nobeiguma. Pirmajā nodaļā tiek analizēti teorētiskie uzmanības pamati. Otrajā nodaļā tiks izskatīta didaktisko spēļu būtība, to klasifikācija un struktūra. Trešajā nodaļā apkopoti praktiskie pētījumi, kuri veikti Rīgas X pirmsskolas izglītības iestādē. Didactical games as a method for the attention development of 5-6 year old children in a preschool educational institution.
Author: Jeļena Fedosova.
Thesis supervisor: Mag. paed. lek. Ērika Lanka.
Aim of the work: To examine didactical game impact on 5-6 year old children’s attention development.
Keywords: Attention, didactical game, development, children.
Size of the work: The work consists of 67 pages, 9 charts, 9 tables and 10 attachments in the work. There are 30 bibliographical sources used in this work.
Structure of the work: Foundations of attention theory are examined in the first section of the work. Structure, classification and meaning of the didactical game are examined in the second section of the work. Practical researches, which were conducted in the preschool educational institution X, are summarized in the third section.