Show simple item record

dc.contributor.advisorIvanova, Ilzeen_US
dc.contributor.authorJurberga, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:06Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:06Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other22864en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12098
dc.description.abstractAutore aplūko aktuālu tēmu, kura uzsver pirmsskolas izglītības nozīmību bērna radošuma attīstībā. Būtiska loma radošuma attīstības veicināšanā ir pirmsskolas izglītības pedagogam, kurš bērna radošuma attīstību vada un veicina izmantojot dažādas metodes, rotaļu nodarbības un organizējot dažādas situācijas, kurās bērna radošumam attīstīties. Radošums ir neatkārtojama personības īpašība, kas dod iespējas radīt idejas, realizēt tās un iepazīt pasauli un apkārtējās lietas no savādāka skatupunkta, tāpēc būtiski, ka bērna radošuma attīstīšana tiek uzsākta jau pirmsskolā, kad bērna personības attīstība ir procesā un bērns spēj mācīties, un attīstīt dažādas savas personības šķautnes visdažādākajos veidos, turklāt nav izveidojies stingri noteikts un stereotipisks skatījums uz lietām un to kārtību. Autore bērna radošuma attīstību pirmsskolas izglītības iestādē uzskata par svarīgu posmu bērna personības attīstībā, tāpēc autore analizēja, kādas ir pirmsskolas izglītības iestādes iespējas bērna radošuma attīstībā un izveidoja programmu pirmsskolas izglītības pedagogiem bērna radošuma veicināšanai.en_US
dc.description.abstractThe author reviews a current topic, stressing the importance of pre-school education in the development of creativity. The pre-school educator plays an essential role in encouraging the development of creativity by leading the development of creativity and using various methods, playground activities and organizing situations in which a child’s creativity can develop. Creativity is a unique quality of a personality that gives the opportunity to generate and carry out ideas, get to know the world and surroundings from a different standpoint, therefore it is important for the development of a child’s creativity to begin at a pre-school age, when a child’s personality is still in the process of development and the child is capable of learning and developing different aspects of its personality in the most diverse ways, and, at the same time, a strict and stereotypical view on things and their order hasn’t developed yet. The author views the development of a child’s creativity in a pre-school educational institution as a crucial stage in the evolution of a child’s personality, therefore the author analized the possibilities of a pre-school educational institution in developing a child’s creativity and created a program for pre-school educators to promote a child’s creativity.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRadošuma veidošanās pirmskolas izglītības iestādē.en_US
dc.title.alternativeThe Development of Creativity in the Pre-School Education Facilities.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record