• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spēles kā mācību metodes izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās 5.klasē

Thumbnail
Öffnen
299-22873-Bauere_Sandra_sb11005.pdf (1.288Mb)
Autor
Bauere, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Tēma: Spēles kā mācību metodes izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās 5. klasē Diplomdarba autore: Sandra Bauere. Diplomdarba vadītājs: Izgl. Zin. Maģ. Agita Klempere-Sipjagina Diplomdarba mērķis: noskaidrot spēles kā mācību metodes izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās Saturs: Darbā aplūkota spēles metode kā viena no interaktīvajām mācību metodēm, kas motivē skolēnus mācīties, palīdz radīt interesi par apgūstamo vielu, un ko sekmīgi var pielietot, sociālo zinību stundās 5. klasē. Tā kā sociālās zinības ir mācību priekšmets, kur teorija tiek saistīta ar praksi, veicinot gan problēmas izpratni un analīzi, gan arī faktu atlasi, informācijas vākšanu un apkopošanu, kā arī skolēnu sadarbību kopēja mērķa vārdā. Tad darbā aplūkotā spēles metode ir viens no paņēmieniem, kā šīs dzīves prasmes un iemaņas attīstīt un nostiprināt. Darbs sniedz pārskatu par spēli kā mācību metodi sociālajās zinībās, par spēles teoriju pedagoģijā. Balstoties uz iepriekšminēto izstrādāta darba praktiskā daļa, kur autore sniegusi konkrētas spēles un to analīzi. Diplomdarba pētījums tika veikts Ventspils X sākumskolas 5. klasē. Pedagoģiskā izmēģinājuma laikā tika veikta skolēnu anketēšana, lai noskaidrotu skolēnu attieksmi spēles metodes izmantošanai sociālo zinību stundās. Izspēlētas dažādas spēles un veikts pārbaudes darbs, lai noskaidrotu, kā ar spēles metodes palīdzību skolēni apguvuši konkrētās mācību tēmas. Pētījuma mērķis: spēle, kā viena no interaktīvajā mācību metodēm. Izpētīt spēles metodes lomu dzīves prasmju un konkrētu zināšanu apguvē sociālo zinību stundās. Atslēgvārdi: interaktīvā mācību metode, spēles metode, sociālās zinības, dzīves prasmes
 
Theme: Possibilities of using game in social studies lessons in Grade 5 Author: Sandra Bauere Scientific superviser: Mg.Ed. sc. Agita Klempere-Sipjagina The paper investigates games as one of the interactive studying methods which can motivate pupils to study, generate their interest about study material and which can successfully be integrated and used in lessons in Grade 5. As social studies in Grade 5 apply theoretical knowledge to practical problems this way promoting the understanding of the subject as well as the development of such skills as analytical skills, information gathering and aggregation skills, and cooperative skills with other students in order to solve arisen problems. The paper provides an overview about a game as a study method in social studies and the theory for method of games in pedagogy. In reference to previously mentioned information document contains a section of applied theory in which the author has analyzed the specific of game method. The research was carried out in Ventspils X primary school’s Grade 5. During and after the pedagogical assessment students were asked to respond to multiple questionnaires in order to evaluate students’ attitude towards using method of games in social study lessons. Multiple different games and tests were conducted in order to assess whether students have understood the study material by using games. Research objective: game as one of the interactive study methods. Evaluate the role of method of games in teaching life lessons and other specific knowledge in social study lessons. Key phrases: interactive study technique, method of games, social studies, skills for lessons
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12104
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV