Pēctecības jautājumi ģeogrāfijas un dabaszinību (5.-6.kl.) mācīšanā Mežciema pamatskolā
Author
Gavrilko, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalvāne, Gunta
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Mežciema pamatskolā jau vairākus gadus skolēniem ir zemi mācību vērtējumi ģeogrāfijā. Izpētot vairāku klašu vērtējumus par atsevišķiem tematiem, izvērtējot skolā izmantotos mācību līdzekļus un anketējot skolēnus un skolotājus, noskaidrots, ka šādai situācijai ir vairāki cēloņi. Daļēji pētāmās problēmas rašanos nosaka dabaszinību mācību priekšmeta struktūra un saturs. Ģeogrāfijas skolotājas darba stils un pielietotās mācību metodes neveicina skolēnu intereses rašanos par ģeogrāfijas mācību priekšmetu. Trūkst sadarbības starp mācību priekšmetu skolotājiem. Mezciema elementary school for several years teaching students with low rates of geography. By putting more than one class evaluations about different themes used in the evaluation of school learning tools and questionnaires students and teachers, found that such a situation could have several causes. Semi-studied problems from occurring down the science of the subject structure and content. Geography teacher's style of work and the applied teaching methods do not encourage student interest in the emergence of geography subject. Lack of cooperation between teachers of certain subjects.