Spēle kā mācību metode matemātikā 1.klasē
Author
Rožkalne, Marika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir „Spēle kā mācību metode matemātikā 1. klasē”.
Diplomdarba mērķis: Izpētīt spēles izmantošanas iespējas matemātikā 1. klasē un izstrādāt programmu spēles kā mācību metodes pielietošanai matemātikas stundās 1. klasē.
Diplomdarba teorētiskajā daļā izpētītas mācību metodes, to klasifikācija un iedalījums, kā arī spēle, tās funkcijas, klasifikācija un iedalījums.
Praktiskajā daļā autore apkopojusi, izveidojusi un aprobējusi spēlēs matemātikā 1. klasei.
Pēc teorētiskās literatūras, anketēšanas un pedagoģiskās izmēģinājuma darbības analīzes, autore sasniedz diplomdarba mērķi, kā pielietot spēli kā mācību metodi matemātikā 1. klasei.
Diplomdarbs sastāv no: 93 lappusēm, kas ietver 4 tabulas, 6 attēlus, 23 pielikumus un 29 izmantotās literatūras avotus.
Atslēgvārdi: mācību metode, spēle kā mācību metode, matemātika, sākumskolas 1. klase. Diploma theme is „Game as a teaching method in mathematics in Grade 1.”
Diploma aims: To investigate the game use possibilities in mathematics in Grade 1 and to develop a program for game as a teaching method application in mathematics in Grade 1.
In diploma theoretical part researched teaching methods, its classification and division, as well as a game, its functions, classification and division.
In practical part the author compiled, created and endorsed games in mathematics for first class.
After theoretical literature, surveys and pedagogical pilot performance analysis, the author reaches the diploma aim, how to use the game as a teaching method in mathematics in Grade 1.
Diploma consists of: 93 pages, including 4 tables, 6 figures, 23 attachments and 29 used literature sources.
Keywords: teaching method, game as teaching method, mathematics, the primary school.