• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācību staciju metodes izmantošana vācu valodas stundās

Thumbnail
View/Open
299-29555-Augustova_Velta_va07029.pdf (780.7Kb)
Author
Augustova, Velta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliniece, Dace
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Uz aktīvu un radošu darbību orientētā un bērnucentrētā mācību organizācijas forma – zināšanu apguve mācību stacijās – tiek vērtēta kā solis uz noturīgu un ilgtspējīgu mācību procesa attīstību un tādēļ tiek pētīta padziļinātāk. Pamatojumu tēmas izvēlei deva vērotā nepieciešamība pilnveidot skolas mācību darba ikdienu, rosināt skolēnu motivāciju, kā arī uzlabot svešvalodu mācību stundu un nodarbību kvalitāti. Vēlamajiem mācību procesa uzlabojumiem ir jāsekmē mūsu valsts izglītības ilgtspējīga attīstība. Līdz ar strauji mainīgās sabiedrības prasību un vajadzību paaugstināšanos, būtiski sarežģītāki nekā agrāk ir kļuvuši arī mūsdienu skolas pienākumi un izvirzītās prioritātes. Diplomdarbā tiek uzsvērts, ka par būtisku mācību procesa sastāvdaļu ir jākļūst dažādu metožu apgūšanai un pilnveidošanai, lai izglītības iestāžu audzēkņi prastu efektīvāk un patstāvīgāk papildināt, uzlabot, pilnveidot un pielietot savas zināšanas. Skolēniem ir jāsāk apzināties, ka, iesaistoties kopīgā darbā, daudzas problēmas un uzdevumi ir atrisināmi daudz veiksmīgāk un labāk. Uz valodas mācību stundu attiecināts, tas nozīmē, ka mācībspēkiem pie izdevības jānovirzās no uz skolotāju centrētas un motivāciju mazinošas mācību stundas un mācību procesā jāiesaista atvērtas, uz skolēnu un darbību orientētas mācību metodes. Darba mērķis bija izpētīt un izmēģināt alternatīvu mācību metodi – zināšanu apguvi mācību stacijās - , kas piedāvā iespēju no uz skolotāju vērstas mācību stundas nonākt uz skolēnu orientētā mācību stundā. Izvērtējot pedagoģiskā izmēģinājuma rezultātus, secināms, ka, regulāri apgūstot zināšanas un prasmes mācību stacijās vācu valodas kā svešvalodas nodarbībās, tiek sekmēta skolēnu patstāvība, radošā domāšana, personīgā atbildība un interese.
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12244
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV