Trīs gadu vecu bērnu runas veicināšana ar sīkās pirkstu muskulatūras darbību
Author
Kozlova, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rutka, Lūcija
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
„ Trīs gadu vecu bērnu runas veicināšana ar sīkās pirkstu muskulatūras
darbību ”.
Darbs sastāv no ievada, trim daļām, secinājumiem, nobeiguma un pielikumiem.
Darbā risināta pirkstu rotaļu un attīstošo vingrinājumu pielietošanas iespējas pedagoģiskajā procesā, lai veicinātu bērnu runas attīstību.
Darba mērķis ir pētīt runas veicināšanu ar sīkās pirkstu muskulatūras darbību.
Darba pirmajā daļā:
pētīts un apkopots pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorētiskās atziņas par bērnu vispārējo, runas un sīkās motorikas attīstību trīs gadu vecumā;
analizēta kustību funkciju ietekme uz bērna vispārējo un runas attīstību.
Darba otrajā daļā:
balstoties uz dažādu pedagogu un psihologu pieredzi apkopoti un sistematizēti vingrinājumi bērnu roku sīko kustību pilnveidošanai, kā arī pirkstu rotaļas un to nozīme bērna runas un sīkās motorikas attīstībā.
Darba trešajā daļā:
tiek atbildēts uz izvirzītā jautājuma – kādā veidā iespējams veicināt trīs gadu vecu bērnu runas attīstību. „Promoting children’s speech at the age of three with small finger muscle activity”.
The work consists of an introduction, three parts, conclusions and appendices.
The paper addresses the finger play and exercise in developing application possibilities of the educational process in order to promote children's speech development.
The objective is to study the speech with the promotion of fine finger muscle activity.
The first part:
studied and summarized in pedagogy and psychology researchers theoretical knowledge of children overall, speech, fine motor development at the age of three;
Analyzes the impact of the movement function the child's overall development and speech.
In the second paragraph:
based on a variety of educators and psychologists experience summarized and systematized exercises children's small hand movements and developing the finger games and their role in the child's speech and fine motor development.
In the third paragraph:
Attempting to answer